niedziela, 28 stycznia 2007

O niedoruchanych świrach (zapowiedź)

Z uwagi na moje liczne podróże, widać tutaj pajęczyny. Nie oznacza to jednak, że nie pojawiły się nowe, warte upublicznienia anonse. Oto jedynie przedsmak tego, co umieszczę po niedzieli, a więc traktujcie tę notkę jako zapowiedź kolejnej porcji niesamowicie skleconych ogłoszeń z portalu gejowo.pl.

Byliśmy dzisiaj (sobota 27.01) w saunie w Aqwa Parku w Sopocie, mieliśmy na siebie ochotę - w zielonej saunie waliliśmy sobie, ale zabrakło nam odwagi na bliższą znajomość. Jeżeli czytasz to ogłoszenie to proszę odewij się menie z tatuażem na ramieniu.
Mój Drogi, wspólne walenie ma wszystkie cechy „wspólnej znajomości”…

KRETACZE WON!!!
WYŁUDZACZE FOTEK WON!!!
STARUCHY, SPONSORZY WON!!!
COTYGODNIOWI KLUBOWICZE WIEŚNIACKIEGO H20 WON!!!
GEJE KTÓRZY SĄ BARDZO ZNIEWIEŚCIALI (SZCZEGÓLNIE JESLI CHODZI O GŁOS) WON!!!
GRUBASY, WĄSACZE, BRODACZE WON!!!
CZATERIANIE WON!!!
Krótka forma, a jaki czytelny przekaz…

Zieeeeeeew, zzzz...zzzz....zzzz...zzzzz, ale nuda. Zadnego sensownego ogloszenia. Same zakompleksione cioty, niedoruchane swiry, brzydactwa. Normalni kolesie w stolycy chyba wymarli. Amen.
Cóż, na razie nic nie wiem o Tobie, Panie geju…


Po niedzieli CDN...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

O rany Aqua Park mnie zabił ,szczególnie z Twoim komentarzem..
Hmm..ciekawe co dla tego pana oznacza "bliższa znajomość" ;)

Anonimowy pisze...

Jacus, zes sie naobiecywal ze po niedzieli cos tu wrzucisz....fakt, nmie powiedziales po ktorej:)))pozdrawiam

Jacuś, co miłego w sobie ma cuś pisze...

Droga Joem. Cierpliwości... Przez weekend jestem w Wawce. Myślę, że zaowocuje to nowymi anonsami:) Niestety, od miesiąca nie było mnie w domu, a z kompa korzystam tylko w kafejkach internetowych, więc wymaga to ode mnie czasu:/ Zrobię wszystko, co w mojej mocy:)

Jacuś, co miłego w sobie ma cuś pisze...

Niko, dzięki za stałą obecność, znaczy się "kompatybilność":)