piątek, 14 marca 2008

O przykrywce, kotach, sąsiadach po osiemdziesiątce

prawie-gej szuka prawie-lesbijki . . . :)
nie chodzi mi o "biały układ" ani o "pokazywanie się" z dziewczyną - raczej o przyjaźń, może w przyszłosci związek
nie szukam przykrywki bo nie ma czego przykrywać
Posłanka Szczypińska jest już chyba zajęta?

Swego czasu zamieściłem na stronie ogłoszenie chłopaka, który za 5 złotych pokazuje ptaka. Mając w kieszeni więcej złotego można zobaczyć chłopaka całego.
CZEŚĆ CHŁOPCY !! ROBIE ZAJEBISTE SHOW PRZED KAMERKA , NAPISZ DO MNIE !! ZA 10ZŁ ZOBACZYSZ JAK WKLADAM SOBIE PALUSZKI DO PUPCI WALE KONIKA, SPUSZCZAM SIE , OSTRA ZABAWA NA CAŁEGO !! ZOBACZ MOJE SUPER CIAŁKO !! POPATRZ NA MNIE !! 15 MINUTOWE SHOW KOSZUJE JEDYNIE 10ZŁ !! DOŁADOWANIE TELEFONU O 10ZŁ !!ZOBACZ MOJE EXTRA SHOW !! WIELU JUZ ZOBACZYLO I SA ZADOWOLENI , ZOBACZ I TY !! SUPER JAKOSC OBRAZU WRAZ Z DŹWIĘKIEM !!
JAK TO SIĘ ODBYYWA??
DOLADOWUJESZ MOJ NUMER KOMORKI , GDY PIENIAZKI SA JUZ U MNIE I WIDZISZ MNIE NA ZYWO W BARDZO DOBREJ JAKOSCI- OD TEJ PORY PISZESZ MI NA GG CO MAM CI POKAZAC A JA ROBIE TO CO ZECHCESZ !!! PRZEZ CAŁE 15 MINUT MPOJEGO SUPER CIAŁA !!!

Umawiamy się wszędzie, ale gdy trzeba pojechać dalej, mogą nas spotkać niespodzianki...
PILNIE POSZUKUJE OSOBY O NUMERZE TELEFONU [...] JEST NAJPRAWDOPODOBNIEJ Z CZESTOCHOWY, MA NIEBIESKI SAMOCHOD.
W MINIONY PIATEK NARAZILA MNIE NA STRATE PIENIEDZY ORAZ NA NOCLEG NA DWORCU PKP.UMOWILA SIE ABYM PRZYJECHAL A POTEM OLALA MNIE.
PROSZE O PILNY KONTAKT KTO ZNA TEGO CZLOWIEKA.
WOLE WIEDZIEC ZE LEZY W SZPITALU I COS MU SIE STALO ZE NAPRAWDE NIE OLAL MNIE NIZ DOWIEDZIEC SIE ZE JEST OSZUSTEM.

Noc bardzo lubi rozczarowania...
Dzisaj zrozumialem w nocy że wiekszosc gejow szuka tylko seksu a nie przyjazni Szkoda myslalem ze są wsrod was wartosciowi ludzie .Niestety w wiekszosc to osoby , ktore same niewiedza co chca i obwiniaja innych za to ze sa nieszczesliwi. I szkoda ze niektore ciotki wydaja opinie o kims o kim nic nie wiedza...... Arku mimo wszystko nadal ciebie kocham i uwazam za wartoscioweo czlowieka ty wiesz o kim mowię bo tu zapewne zagladasz. I prosze by pewny pan nie pisal anonimow w ilesciach ogromnych co robi chyba nie tylko do mnie nie podpisujac sie.

Do tej pory myślałem, że wykluczeni z gejowskiej społeczności są tylko starzy. Tymczasem...
Byłem dzisiaj rano z przyjaciółmi ze studiów na dworcu w mojej podwarszawskiej miejscowości. Jechaliśmy pekaeskiem do lasu... takie małe ognisko, piwko etc... Podjechał autobus do Wawy tj. w przeciwnym kierunku. Zrobiło mi sie przykro bo przypomniałem sobie, że wiele z Was odpisało na moje anonse ale niestety nikt nie chce sie spotkać. Bo każdy oczekuje, że przyjedzie ktoś bogaty z furą, kasą i najlepiej pakietem profesjonalnych fotografii. To przykre... że mój kolega z pracy inwalida ma żonę, drugi ledwo widzi i tez nie narzeka. A ja... kategoria A, niewiem co to lekarz ;) biegam kilometry i nie moge nikogo znaleźć. Bo Wy nie szukacie normalnego tylko kogoś... jakis wzór ideał fizyczności, intelektu i jeszcze pewnie chcecie aby ktoś w tym środowisku zachował trzeźwośc umysłu ;)
Uczcie się geje, jak się kleci ogłoszenie...

Na gejowo.pl objawili się również miłośnicy kotów...
Hay jestem nimfomanem czystym i zdrowym nie mógłbym bez sexu funkcjonować.Musze to robic narazie reką kilka razy w godzinie lub naście w ciągu dnia.Czekam na napaloną i czystą kotkę do bicia rekordu sexualnego.
W rubryce Imię: Penis22cmDarek

Pana Darka może uratować jedynie Pan Marcin z Poznania, choć nie do końca...
Cześć, szukam Przyjaciela dla 2 cudownych, rudych kocurów. Muszę się z nimi rozstać, bo wyjeżdżam na 6 m-cy. Są w pełni udomowione (czytaj: wypieszczone), zdrowe, bardzo zadbane. Nie stwarzają problemów, bo zostały wykastrowane. Bardzo się kochają, dlatego występują tylko w duecie. Doskonali mali przyjaciele, rozstanie będzie dla mnie bardzo trudne. Fotki wyślę na maila. Proszę o poważne oferty z okolic Poznania, gdzie sobie mieszkamy. Liczę na pomoc, Jaś i Staś odwdzięczą się swoją miłością.

Jakie są zalety bycia kimś po osiemdziesiątce?
Potrzebujesz lokum na godzine, dwie, dobe-pisz [...] mieszkanie trzy pokojowe. Pełna dyskrecja, mieszkanie czyste, zadbane w pełni umeblowane, sąsiedzi po 80 wiec nikt sie nie wpierdala:) cena przystępna...

Mistrzem Ortografii dzisiejszego odcinka zostaje Napalony z Częstochowy:
szukam kogoś w wieku 16-40 lat który ma ochotę spotkać się z 17latkim [...] jestem początkujący nigdy tego nie robiłem a mam wielko ochotę ..piszcie...
Ludzie najczęściej pracujo, robio coś dla pieniędzy, a później wypoczywajo...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

ten sprzed kamerki,to taka striptizerska Biedronka - codziennie niskie ceny!

Anonimowy pisze...

No i s czego sie śmiejo?? ;>

Anonimowy pisze...

Billy sie ociaga! a ja tu nerwowo przebieram nogami i czekam na kolejna porcje wpisow..