środa, 31 października 2007

Jeden lubi czekoladę, innemu się nogi pocą cz.4

W oczekiwaniu na nowe komentarze pod fotkami osób z e-face, przedstawiam kolejną część anonsów fetyszystów. Licząc na ciekawe hasła z wyszukiwarek - z satysfakcją upublicznię je w następnej notce - przedstawiam 4 ich część.

Młody pielęgniarz przecweli medycznie każdego faceta.
Z pavulonem, czy bez?

podcieram jezorem dupe przyjmuje w ryja
total szmata do szeszmacenja
A jesz sznikersa?

PRZYSTOJNY BLONDYN 27 LAT SZUKA MASTERA KTORY ZRYCHA MOJ RYJ. WPADASZ DO MNIE NA CHATE, RUCHASZ MNIE W PYSK, SPUSZCZASZ SIE DO RYJA I SOBIE IDZIESZ. JEBIE MNIE TO CZY MASZ ZONE CZY NIE, NIE CHCE ZNAC TWOJEGO IMIENIA, WPADASZ, ROBISZ SWOJE I JUZ, JEZELI JESTES MASTEREM TO SUPER PODDAM CI SIE. NAPISZ CO LUBISZ
A w szkole dokuczali mi właśnie ze względu na imię. Myszor Kowalski


Są tacy, dla których sytuacja ekstremalna to oczywista oczywistość, cytując klasyka.
kandydat na niewolnika gotowy wykonac czynności zwiazane z zaspokojeniem oralnym analnym chłosta całego ciała , wosk, stosowania wibratorów o extremalnej sile wibracji , rozpychanie odbytu, chetnie też chciałbym mieć nagrane filmy
- równoczesne ruchanie odbytu i ust az do 3 krotnej utraty swiadomosci
- sadystyczna chłosta ciała taka by nie było białego miejsca


Wśród fetyszystów są osoby wrażliwe. Są jednak tak nieśmiali, że piszą o tym na samym końcu.
Poznam cwela, niewolnika, szmate.......... w wieku 18-32 do wspólnego zamieszkania (koniecznie) tak bym miał ścierę na zawołanie. Anal, oral, piss, spank, fetysze, soxy, stopy, wiązanie, dog training, plaskacze po pysku, wosk, zabawy dupą, plucie i wiele innych zabaw (wszystko do uzgodnienia). Pan jest dużym owłosionym facetem który umie utrzymać w ryzach swojego niewolnika ale nie są mu obce uczucia................


Można również liczyć na rozszyfrowanie skrótów. BCC to Business Centre Club. Co oznacza BC?
Witam!
Będę w Poznaniu od 14 do 16 Listopada.
Mam lokum koło Poznania (nie mam samochodu).
Szukam dominującego faceta (fetysza - najlepiej skóry - ale skóry to nie warunek [jak ich nie posiadasz lub nie jesteś ich fanem też się nic nie stanie]) lubiącego przydusić faceta (mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli - BC). Dla tych co nie wiedzą co to BC szczegóły poniżej ;-))
Otóż powinieneś: Mieć nie mniej niż 35 i nie więcej niż 55 lat.
Nie warunek, ale lubię facetów wyższych od siebie, dobrze zbudowanych, silnych i męskich.
Lubić perwersyjny, ostry sex z elementami Breath Control (BC) czyli duszenia faceta.
Lubię jak ktoś robi mi to mając na dłoniach rękawiczki.
Jak daleko możesz się posunąć?:
Duś jak chcesz, byle bym nie mógł oddychać ;-)) Najlepiej do utraty przytomności (KO).
Czekam na konkretne oferty.
Piotr.


Typowa rodzina to mama i tata. Gdy jednego z tych składników zabraknie, niedobory trzeba uzupełniać całe życie.
spragniony ostrego traktowania synek marzy o swoim Ojcu, który by go
całkowicie podporządkował. w grę wchodzi anal oral ale też piss czy scat, dla
Taty wszystko. Tylko starsi panowie, najchętniej na gg


Ważne, by w anonsie napisać nie tylko o tym, co nas kręci, ale również o tym, jaki rodzaj relacji międzyludzkiej nas nie interesuje...
Poszukuję wyłącznie młodych do 25 lat lub więcej , ale musisz wyglądać młodo ! szczupłych , zdecydowanych i lubiących mocne tortury jaj i penisa , poprzez bicie, kopanie ,ściskanie, gryzienie, wosk i wiele innych ... Oczywiście inne tortury również możliwe, ale najważniejsze jest dla mnie to co wyżej napisałem !
Nie interesuję mnie relacja Pan - Niewolnik (miski z żarciem i inne jazdki, żarcie gówna itd...) poprostu normalna znajomość na zasadzie kumple . Wymieniamy się fotami , umawiamy na spotkanie związuję cię i zaczynamy zabawę . Wiadomo wszystko ma swój umiar , więc spotkanie całkowicie bezpieczne aczkolwiek bardzo bolesne .
W rubryce Zainteresowania: długie tortury genitalii na różne sposoby :)


Szukam Pana... do ktorego przyjade na zaproszenie na pogawedke... tam sie jednak okaze ze Pan ma inne plany co do mnie. Zaraz po wejsciu zostane zaatakowany przez Pana, ktory bedzie mnie bil po gebie (policzki) po brzuchu... sprowadzi mnie do parteru i zagrozi ze albo bede jego szmata po dobroci albo mnie zleje ze mnie nikt nie pozna jak nie bede sluchal... nastepnie kaze mi sie rozebrac przez caly czas poganiajac mnie biciem. Potem powie ze mam mu najpierw wylizac jaja dupe i kutasa... chce byc za kazde niedociagniecie bity i zastraszany... potem kaze mi obciagac... bedzie mi plul do geby i bil mnie po niej przez caly czas... oczywiscie z polykiem. Po obciagnieciu zaciagnie minie do lazienki i mi sie wyszcza na ryj. Moze Pan zaprosic kolege lub kolegow potem. Pan najlepiej potezny.
Życie nie dostarcza na co dzień takich emocji. Pozdrawiam, pracownik Cyfry+.


Na koniec Mistrz Krótkiej Formy.
posłuszny cwel
zyje poto aby ci słuzyc
zmanierowani gowniarze spierdalac

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Każdy od czasu do czasu musi się zeszmacić, nie? ;)