sobota, 22 listopada 2008

O metrze, Mistrzu Krótkiej Formy, bankomacie

Dziś Dzień Życzliwości. Elżbieta Kruk, była przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a obecnie poseł na Sejm Rzeczypospolitej Polskiej z ramienia Prawa i Sprawiedliwości świętowała od rana. Czytelnicy niniejszej strony raczej nie śledzą obrad parlamentu. Oto kilka pytań, dzięki którym weszli na stronę Poszukiwanego:


dewiacje poprzez lanie kobiet

szukam grubej do sexu

gej ostre jebanie w dupę bez gumy

najobfitszy wytrysk

jebanie w kiblu


Po krótkim wstępie kolejna porcja anonsów.


Sauna Galla - wczoraj wieczorem.
Siedzielisly razem na wprost szatni. Na poczatku naprzeciw siebie, potem przez chwile obok siebie. Ja pilem piwo i palilem papierosy.
Ja szczuply, jasny blondyn. Ty wysoki, szczuply brunet.
W pewnym momencie inna osoba chciala mnie, Ciebie, i innych poczestowac czekolada lezaca na stoliku. Ale jakos nikt nie mial na czekolade ochoty.
Bardzo dziwne. W takim miejscu nie mieć chęci na czekoladę...?



Dziś (18.11.2008 r.) ok. godz 18:40. Wsiadłem do metra na Politechnice w kierunku Młocin, drugi wagon, pierwsze drzwi. Siedziałeś przy drugich drzwiach. Jechaliśmy razem, ja na początku stałem, na Ratusz-Arsenał usiadłem koło Ciebie. Cały czas miałeś pogodny wyraz twarzy, spoglądaliśmy na siebie :) [...] Na początku obaj jechaliśmy ruchomymi schodami, ja za Tobą, potem Ty poszedłeś normalnymi schodami, ja ruchomymi. Poszedłeś w kierunku Zajezdni Autobusowej, ja skręciłem w lewo, ale jeszcze się obejrzałeś :)
Stację wcześniej spisał mnie kanar. To powód mojego wyrazu twarzy – mając mandat w łapie mogłem dojechać do końca. Odwróciłem się, bo myślałem, że Ty też jesteś kanarem – groził mi drugi mandat.


HEJ W NIEDZIELE KOLO GODZINY 5.20 WYSZEDLES Z PODZIEMIA METRA NA DWORCU GDANSKIM .MASZ SUPER SPOJRZENIE .JECHALISMY RAZEM NA BRODNO 527.TY SIEDZIALES Z PRZODU JA BYLEM Z KOLEGA.OTARLES SIE O MNIE JAK WSIADALES.PRZYSTOJNIAK Z CIEBIE JESLI TO CZYTASZ TO SIE ODEZWIJ.
Sprawdź lepiej, czy masz portfel, kolego.


napiszę tylko tyle, że widzieliśmy się w KFC na Świdnickiej we Wrocku w poniedziałek 17.11 ok godz. 21.30-22, może chodzi o Ciebie a może i nie, chętnie bym Cię poznał.
Może odpowiem, a może nie odpowiem.


Wczoraj w Galerii i w drodze z bankomatu. Fajnie sie calujesz. Moze to powtorzymy. W koncu blisko od siebie mieszkamy.
Powtórzymy wizytę przy bankomacie, czy całus? Nie mam już kasy...


Z cyklu „Mistrz Krótkiej Formy”
sialalalala, memento mori.
W rubryce Imię/Pseudonim: Zapalniczka


Jesli lubisz dostac pasem (sex nie, inne tortury tak) , jestes z wawki, masz lok - daj znac [...]
To chyba nie ta strona, hę?


Na koniec tego odcinka The Best of, czyli anons 22-latka z Warszawy.
Szukam ciepłego ramienia, które symbolizuje te wszystkie uczucia polukrowane aż do torsji w popkulturze. Właściciel ramienia najlepiej aby był inteligentnym, nieco złośliwym (o tak lubię złośliwość i sam nią grzeszę), zabawnym, niebrzydkim oraz szczerym facetem w wieku mniej więcej moim. Jeśli będziesz na dodatek miał zielone oczy i płytę Georgii Wettlin-Larsen zrobię dla Ciebie prawie wszystko.
Teraz czas abym się trochę uzewnętrznił. Po pierwsze tęsknię za Hortexem przy Świętokrzyskiej. Bojkotuję schody ruchome, zimę i panów kreślących skomplikowane łuki nadgarstkami. Chcę pojechać do Mongolii i miło by było gdybyś podzielał moje marzenie, a przynajmniej zechciał mi towarzyszyć (nie chodzi o sponsoring, ale fajnie by było gdybyś znał rosyjski trochę lepiej niż ja). Poza tymi drobnymi dziwactwami jestem normalny w sensie "lubię i uprawiam sport, nie przejmuję się zadartymi paznokciami i nie noszę czerwonych butów".
Napisz. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
Uczcie się geje, jak klecić ogłoszenie.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Salut ! Hello ! Czesc !

Your blog is great! Congratulations !

I'm writing a gay blog about Europe :
http://bengayeuropeen.canalblog.com/

If you want, we can link our blogs ?

See you, Do zobaczenia ! A bientôt !

Benjamin
http://bengayeuropeen.canalblog.com/