wtorek, 15 stycznia 2008

Jeden lubi czekoladę, innemu się nogi pocą cz.7

Odnotowuję coraz większą liczbę ciekawych pytań internetowych współbraci i sióstr do Googla, na które odpowiedzi odnajdują na stronie Poszukiwanego...

  • wygolone jaja
  • wpływ narkotyków na cere
  • szukam śmiesznych scenariuszy
  • jebanie w dupę chłopca
  • kopanie w jądra i penisa

Czesc. Chciałbym poznac mezczyzne ktoremu moglbym zwalic reką i zobaczeń jak to jest. Chetnie w trakcie ogladania filmow (ale raczej o tematyce hetero). Miewam tego typu fantazje a moje kontakty m/m sa raczej skromne. Fantazjuje rowniez na temat piss. Nie mam wlasnego lokum. Ewentualnie mozemy to zrobic w twoim samochodzie. Pozdrawiam i zapraszam. Najchetniej zrobilbym to panom starszym i z wiekszym narzadem. Dyskretnie.
Hmm, mam powiększone migdałki (do wycięcia). Czy mogę się zgłosić?

Szukasz czegoś używanego? Może buty? Anonsów na gejowo.pl w tym temacie jest sporo. Można swój towar opisać skromnie...
Kilka par butow nie miesci mi sie w szafce, musze je wywalic, chyba ze ktos chce. Rozm. 42/43

Jak również bardziej kładąc nacisk na wielozadaniowość wyżej wspomnianych butów...
Ogło dla fanow sneaku ja młody piłkarz w ekipie na uniwerku student sportowa sylweta kilka treningow na tydzien robi swoje. mam do sprzedania zjechane na max buty treningowe najki airmax ujebane po biegach co w nich zapierdalałem po bierzni i lesie ostatnie dwa sezony. Najkacze ostro śmiardolą jak trzeba spoconymi syrami wypas do sneaku hehe Po za tym jeszcze dobre do smigania podeszfa nieprzetarta nie popekane wszystko git. Czasem biegam w nich bez socksow max kurwia ze srodka. Moge je odpowiednio doprawic sperma albo jak lubisz. Cos o mnie 23 lata szczuply student, ciemny blond wysoki syra rozmiar 44. [...] Moge tez zapodac zjechane kilkudniowe gacie, getry po meczu albo skarpety treningowe jak na foto ujebane po kilku dniach na hali. Śmierdziele i laczki mozesz odebrac osobiscie jak do mnie dojedziesz.

Pierwsza randka: kolacja, świece, wino, dobre jedzonko... Gdy to już masz za sobą, możesz spróbować czegoś jeszcze...
Zapraszam na ekscytujący tajski głęboki masaż odbytu. Wykonuje go profesjonalnie, dyskretnie przy zachowaniu bardzo intymnej atmosfery. Wykonuję go za pomocą dłoni, dilda przy odpowiednim nawilżeniu, zapachu kadzideł i świec. Spotkania ze mną nie należy odbierać jako doznania czysto seksualnego, a mistyczno-relaksacyjnego, które może zakończyć sie orgazmem (przeważnie odbytniczym bez erekcji członka). Czas masażu: 30 minut. [...]

Wolisz mniej romantyczne uniesienia?
mam 30 lat szukam mlodego kolesia ktory wylize mi zylasta dupe z hemoroidami

Gdy jesteś młody, a w Twoim bloku jest piwnica, to...
szukam mlodego (20-25) dresa, sk8, blokersa, ktory ma ochote wystawic 30-latkowi pale do polerki w piwnicy swojego bloku.
tylko sex, tylko oral bez zbednego wchodzenia sobie w zycie
jestem dyskretny i tego tez oczekuje, mozesz byc nawet hetero, ktory ma ochote i miec nalozona kominiarke

Tymczasem, borem lasem...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Puk Puk! Ja w sprawie ogłoszenia nr 1. Potrafię jeszcze zrozumieć, żeby strzelić komuś w samochodzie, ale piss na tapicerkę?? Co to, to nie!! ;>

Anonimowy pisze...

no wlasnie...pranie tapicerki kosztuje 150zl! ludziom sie w dupach poprzewracalo od tego dobrobytu :D