piątek, 11 stycznia 2008

O szmatach, ukciwych, chorych i poezji

Pochwalić się muszę, że liczba odsłon przekroczyła magiczną barierę 10000! Wdzięczny Szanownym Czytelnikom za ten wynik, śpieszę donieść o kolejnych anonsach...

Portal gejowo.pl oprócz ogłoszeń towarzyskich notuje czasem myśli luźniejsze, aczkolwiek dotyczące użytkowników tego elektronicznego swata.
czyzby to miejsce służy do poznania faceta?? taaa... raczej w namiastke męskiej męskości w ciele faceta płci żeńskiej. wy maskujący swoją kobiecość...szmaty-interia.pl

Nie od dziś wiadomo, że anonse żyją po publikacji własnym życiem. Oto przykład sprzed kilku dni. Na gejowo.pl (i na stronie Poszukiwanego) pojawiło się ogłoszenie następującej treści:
Jestem chory. Jestem bardzo ciężko chory na chłopaka. Od wielu miesięcy chciałbym poznać kogoś na stałe, niewiem, kumpla, przyjaciela, kochanka i nie potrafię tego wytłumaczyć ale nie udaje mi się to. Obskoczyłem wszystkie święte, Kinga, Rozalia, Teresa i wszędzie na kartce napisałem to samo jedno najważniejsze w moim życiu marzenie, życzenie "kochać i być kochanym" przez faceta. [...] Czemu są tak ogromne trudności ? Czat - wiadomo - sex i nic więcej. Nie gadam o sexie więc nie ma innych tematów ale ponieważ bardzo ciężko nad tym pracuje udaje mi się czasami spotkać kogoś realnie, na mieście i nadal jest bardzo ale to bardzo ciężko. Wczoraj po raz kolejny rozmawiałem na czacie ze studentem z którym się kiedyś spotkałem. Postawiłem piwa. Było milo. Fajna rozmowa. Potem stwierdził, że jestem pojebany. Ja funduje - on szkaluje. On nikogo nadal nie ma ponieważ "wszyscy geje według niego pojebani". [...] Drugi kolega napisał do mnie w czwartek majla. Wysoki, szczupły, przystojny chłopak tylko nieco przegięty ale można to zrekomprensować innymi zaletami. Niestety. Facet na słowo sex dostaje białej gorączki na spotkaniu powiedział mi "nie mam nikogo bo wszyscy chcą mnie jebać". ja nie zdażyłem powiedzieć, że ja nie chce ale poleciałem z rozpędu do jednego worka. Nawet na słowo "czy można się przytulić" reaguje histerią. Trzeba przy korespondencji być maksymalnie delikatnym, wprost najlepszego negocjatora policyjnego udawać, jak podczas rozmowy z samobójcą bo geje są niezwykle wrażliwi na każde słowo. I ta niesamowita ambiwalencja. Dzisiaj ktoś jest homo i bardzo bardzo chce poznać faceta a jutro rano "już nieaktualne".

Prawda jednak okazała się zupełnie inna:
Ogłoszeniodawca [...] pisze prawdę w pierwszym zdaniu. Na resztę szkoda czasu. Nie dawajcie się nabrać. Bo pisze bzdury gdy do niego napisać. Powtarza to ogłoszenie poraz kolejny. Pozdrowienia dla wszystkich. Powodzenia w Nowym Roku.

Do grona Mistrzów Ortografii dołącza w dzisiejszym odcinku Fred z okolic Olsztyna. Danych na temat wieku brak.
Ogłoszenie kieruje do osub kotretnych i ukciwych. Dzielom nas kilometry ale to niejest przerzkoda żeby nawiozać kontakt zesobom. I przerzyć zesobom piękny romas i może coś wiecej. Seksie jestem aktywny a innych zabawach dominujocy klimatach lekarz spankink itp.
Wiek niema znaczenia liczy się osobowość i ukciwoć żetelność partnera .
Zapraszam do kontaktu zemnom.

W Księdze Gości Poszukiwanego również pojawił się anons...
Mam 51 lat,ale szczupłą,zgrabną sylwetkę.Wreszcie zrozumiałem,dlaczego zostałem starym kawalerem.Chcę być dla partnera...kobietą.Oddam się doustnie i doodbytniczo.Ale przedtem:obowiązkowa gra wstępna.Chcę być pieszczony i namiętnie całowany.
Nie tędy droga...

Na zakończenie chwila poezji. Nie bez satysfakcji odnotowuję ten fakt, tym bardziej, że ten dział prowadzić zacząłem 6 grudnia 2006, a nowych fraz, jak na lekarstwo.
,, Prawda oświeca rozum, a miłość ogrzewa serce i nigdy nie przemija" - Jestem tu, bo ,,Życie bez miłości to latarnia bez światła".
Chce poznac kogos aby byc w jego ramionach na wieki, lecz nikt nie zyje tak dlugo, a moze mnie pierwszemu sie uda?
Jestem prawdziwy. Nie oczekuję od drugiej osoby niczego więcej - niż to co sam mogę dać!
Autor: Tajemniczy, lat 23 z Rzeszowa

Brak komentarzy: