sobota, 25 listopada 2006

O "środowisku", białym towarze, Cyganach

cześć
na początu podzięuje ludzią z "środowiska" lub tym tórzy lubia sie obnosić z swymi preferencjami.
Chcę nawiazać kontakt z osobami dyskretymi nie budzącymi skojarzeń.
[…]
Choć jestem dyskretym, już na początu podzięuję.

Zmanierowany do granic mozliwosci, niezalezny materialnie i uczuciowo, zajebiscie ubrany, zadbany, męski i konkretny. To cały ja... :-)
Poznam kogos rownego sobie. Wyłącznie. Poznam kumpla: do wypadow na silke, za miasto, kumpla ktory wsiądzie ze mną do samolotu by poleciec na zakupy w weekend do Londynu. Kogos spontanicznego, nieograniczonego. Odezwij się, moze warto sie poznac.
Bardziej od spontaniczności przyda się kasa.


Gdynia Główna SKM - wysiadles dzisiaj z kolejki SKM po 13:15 z Gdanska i szedles do kibelka na SKM! Zaskoczony remontem przeszedłeś do dworca dalekobieznego i kręciles sie tam jak szalony.
Niebieskie jeansy i bluza, plecak, brązowe eleganckie buty, ciemny blond/ryży z zarostem.
Odezwij się, mam lokal, poza takimi miejscami też można się spotkać ...
Stary, ja po prostu chciałem się odlać!

Cześć wracałem dzisiaj z Bielan z kumpelą autobusem ok19:30/20:00; spoglądaliśmy na siebie dosyć intensywnie, bynajmniej takie wrażenie odniosłem […] ja...hmm...byłem z rozpoznawalnym, dużym towarem (białym)
Jestem zainteresowany towarem. Ile za gram?

Są też specjaliści od komórek. Nieważny człowiek, ale model aparatu:
Dosyć często jeździsz tramwajem 34 ok 17:45 z Dworca na Kurdwanów a następnie jeden przystanek autobusem. Masz Nokie 7650.

Hej! Szukam chlopaka ktory jechal autokarem z polski do angli 9 na 10 lipca , masz telefon nokie 3510i na panelu napis "tiger" jesli to czytasz prosze odpisz.

Kupuję u Ciebie często na Rzeźniczej wina ... moja karta płatnicza jest żółta. […]
Warszawska Karta Miejska jest niebieska, ale czy ja się tym chwalę?

szukam kogos na sex ja 26l173-70kg w wieku 17-100lat
duza buzka
Cóż za „nożyce wiekowe”?!

Mało doświadczony!!!!
Szukam kogoś z którym mógłym nabrać nieco doświadczenia. Jestem wolny w niedzielę (3 XII) - cały dzień.
[…]
Według poradników, nawet na naukę fotografowania potrzebujesz minimum weekendu.

Witaj!Ja 30,180,73(mówią:"przystojny brunet-typ urody Cygana")Co poradzę,że wyglądam na 25, a czuje się na 18:-) […] Chcę poznać Kogoś, Komu można zaufać i nie doznawać przykrości oraz lekcewazenia. […]
Przepraszam, że ulegam stereotypom, ale ludziom o urodzie Cygana z zasady nie ufam.

Widzielismy sie w sobote ok. 22 w Mc donaldzie na dworcu. Stałes pijąc napój przez rurkę a ja caly czas patrzylem sie na ciebie, gdy chcialem juz zagadac ciebie nie bylo.
Bo, jak śpiewał Freddie Merkury: „I’m invisible man…”

POZNALIŚMY SIĘ W LUZZTRZE !!
Kupiłeś mi coś do picia i potem sporo gadaliśmy :)
Z tego co pamietam jesteś z Krosna i uczysz się tu w wawie WSPiZ, Mieszkasz na Woli ... Dałem Ci moje gg bo telefonu ze sobą nie miałem i nie miałem jak zapisać Twojego numeru .. i cholera żałuję !! Ty chyba źle zapisałeś ten numer (%) bo nie napisałeś nic ... a ja cały czas czekam
[…]
Tak fajnie imprezę spędziliśmy i dupa nie ma jak się skontaktować !!
Stary, a może po prostu nie chcę się odezwać?!

hej... głupie to ale......wczoraj kupowałem u Ciebie linkę metalową do siłowni i... nie mialem odwagi czegokolwiek powiedzieć a bardzo mi sie spodobałeś. […]
Trzeba było zagaić na temat długości linki, zorientowałbym się od razu.

Pora na Pana Zniecierpliwionego:
Ty wiesz ... - gadanie ze mna Ci nie wychodzi, krecisz sie dziennie kolo mnie na rowerze. Raz zachowaj sie jak prawdziwy facet i pokaz, ze Ci zalezy (jestem pewny, ze tak) - dalem Ci juz tyle "punktow zaczepienia" - chodz raz zaimponuj mi ...

Pomimo ciszy wyborczej: Wzdycham. Częściej gryzę. Ale niekoniecznie do krwi i tylko w okresie rui. Szukam, bez desperacji i szczękościsku, osobnika z właściwościami, a nie szufladą fantazmatów. Nie potrzebuję luster, więc nie muszą to być atrybuty identyczne. Achy, ochy, te internetowe deklaracje... Cel niezdefiniowany. Się określi sam. Albo i nie. Wszelkie postawy powinnościowe, wyznawcy determinizmu społecznego i kaszkietyzmu, tudzież chłopięta uznający za punkt honoru przyznać sobie etykietę 'spoko, normalny, konkretny', działają iście moczopędnie. Ot co.
Domorosły zwierzęcy poeta z zapędami socjologicznymi, ot co.

[…] piwo, wódka, muzyka, śmiech, rozmowy o wszystkim i o niczym, wparcie, miłe towarzystwo, ramię do otarcia łez, przy okazji może korki z angielskiego, czy jakieś inne małe co nieco. Dodałbym jeszcze "przyjaciel potrzebny od zaraz" ale jeśli ktoś skojarzy mnie z Kają Paschalską, to jestem skreślony z miejsca;)
Krótko, konkretnie i z humorem.

co mam tu kurwa napisać ?
Że co?
Że jestem piękny? Przystojny? Mądry? Z klasą? Na czasie ? Niebanalny ? Wysportowany ? Bogaty? Oczytany? Wykształcony? Coolturalny? Pijam Calvadosa? Używam perfum G. Armani? Kupuję bieliznę Calvin Clein? Spędzam wakacje na Seszelach? Chodzę regularnie do kościoła?
Coś jeszcze?
Przecież nie napiszę, że jestem gościem, który
śmieje się, gdy widzi dobrą komedię
niezgadza się na pokazywanie bezsensownej przemocy w TV
potrafi bezinteresownie komuś pomóc
w sobotni poranek chciałby wspólnie zjeść śniadanie
śmierdzi potem, gdy trochę poćwiczy
wraca do domu podpity, gdy był na dobrej imprezie
powie czasem komuś jakiegoś bluzga, gdy ten ktoś na to zasłuży
Przecież to wszystko jest takie niemęskie !!!
Bardzo, kurwa, fajne ogłoszenie, prawda?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ten ostatni jest zajebisty! :))

Anonimowy pisze...

A facet którego 2 lata temu poznałem w SKM-ce, nie dość, że nie chciał się ze mną bzykać, to jeszcze wlepił mi mandat za przejazd bez biletu...