środa, 29 listopada 2006

O Wałbrzychu, wyjeździe za granicę i Bondzie

Wałbrzych miasto w którym jest sporo gejów są fajni i tez mniej fajni . Jak każdy wie u nas miejsc do spotkań jest sporo ale po co mamy łazić po parkach itp. Itd. . Jest takie fajne miejsce w którym takie fajne miejsce w którym już teraz można spotkać geja szukającego jakiegoś chłopaka .Mówię o torach naprzeciw Tesco Nasyp w stronę Piaskowej .Bywają tam w różnym wieku i starsi i młodsi . Do wyboru do koloru ( no jeszcze murzynka nie spotkano ale kto wie ) po co masz godzinami szukać na czacie po co masz szukać na ulicy przyjdź tam a na pewno ktoś się trafi . [...] pójdziecie na chatę lub jak kto chce można i na miejscu bo i ustronnie i miło tam jest. [...]
Nasyp kolejowy to rzeczywiście urokliwe miejsce na spotkanie.

szukam kogos kto moglby sciagnac simlocka z telefonu nokia 6233. prosze o pilna odpowiedz.
Stary, na gejowo.pl ściąga się tylko spodnie.

Witaj Miśku! Wczoraj na basenie w Uzdrowisku pomogles mi z kluczykami, dzisiaj nie miałem odwagi zagadac..choc tyle było wolnych foteli obok Ciebie [...]
Może jakis soczek? co myslisz?

Powodem wolnych miejsc była moja ospa. Poza tym lubię wódkę, a nie żaden "soczek".

Chcialbym wyjechac do Dublina. Poniewaz samemu jest troche glupio za posrednictwem gejowa chcialbym oznac jakiegos fajnego towarzysza. ktory jest juz na miejcu lumb ma zamiartam wyjechac. Jestem przystoijnym meskim chlopakiem ciagle szukajcym swojego ksciecia z bajki :)
Samotny wyjazd za granicę świadczy o doskonałej znajomości angielskiego, a nie o głupocie.

Poznaliśmy się pod WKU w Jeleniej Górze z mojego ogłoszenia w adamie -a jakiś czas potem przezyliśmy fajne spotkanie w grzybku.
2-3 miesiace temu urawł mi się kontakt z Tobą (może celowo a może zgubiles karte sim ??? )
[...]
Do tej pory pamiętam spotkanie pod grzybkiem, dlatego celowo zgubiłem kartę sim.

Szukasz bezpiecznego i dyskretnego seksu z zaufanym , stałym i uległym partnerem, podobnie jak Ty ustabilizowanym, po studiach, bez nałogów i zadbanym. Mam lokum poza wawa a Ty jestes zmotoryzowany.
Wszystko się u mnie zgadza oprócz samochodu. Wróżysz czasem?

poznam faceta do sexu znajomości mile widziany byczek możliwy sp......... wiadomo
No, właśnie nie wiadomo!

Szukam fajnego chlopaka ze zlota raczka, potrafiacego poslugiwac sie wiertarka, zawiesic zyrandol, wymienic gniazdko, zreperowac to i owo...
Kilka slow o sobie mile widziane, bo przypadkowego ,, majstra,, to moge znalezc bez problemu, ale wolalbym sympatycznego :)

Słyszałem, że w "Bondzie" był taki "Goldfinger"...

zasponsoruje chlopaka ktory sie rozbierze i da mi wylizac swojego gnata najlepiej jakbys mial miejsce brzeg op. zdr.dysk
Mam pozwolenie na broń, ale po co chcesz lizać mi lufę? Mam zdrowy dysk.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jeden chyba nie może się zdecydować, czy szuka księcia z bajki, czy ciecia z bajki.
Seks w ich wykonaniu napewno różni się diametralnie... ;>

Anonimowy pisze...

Obśmiałem się jak norka ,przeczytałem wszystko cugiem i czekam na więcej ;)