sobota, 18 listopada 2006

O teatrze, Żoliborzu i inne

Pan Andrzej, znaczy się Nadawca:
Panowie z Kielc! Uważajcie na ciągle reklamowany serwis XXX.pl
---- TO WSZYSTKO TEATR JEDNEGO AKTORA -----
[...]
To inwalida, ma duzo czasu i stałe łącze wiec to jego jedyne zajecie truć życie innym w Kielcach - wiem wiem powiedzie że to fobia ale on już się w tym zagubił.
Panowie! nie ma sensu z tym palantem zaczynac, ja też sie na niego naciołem i to 2x!! To chora postac, ciagle siedzi na interii jako:
Kielce. Michal29
Kielce. Kawa
Kielce. Menshealth
Kielce. sport itd itd.
Loguje się on pod wieloma nikami, czasem na interii sa -3- 5 nickow i każdy to on pomimo ze wiek podaje od 20-40 lat, a na swoim FORUM "xad" loguje sie tez pod różnymi nickami i np na czat gada sam ze sobą zeby tłum stworzyć tak samo z tematami na jego forum - sam sobie zadaje pytania i sam na nie odpowiada zeby wchodzacy mieli wrazenie ze trwa tam jakas dyskusja.
Uważajcie komu podajecie swoje dane bo ja już musiałem zmienić nr telefonu. Stary a głupi jestem. Bezpieczne FORUM macie na WWW.GEJOWO.PL a tam nie wchodźcie bo wszystko co jest tam napisane to rozważania z samym sobą - PEŁNA OPCJA ROZDWOJENIA JAŹNI!
pozdrawiam Andrzej


Pan z Poznania, znaczy się Adresat:
mój majl" menshealth@XXX a Gadu Gadu to YYYYYYY, telefon podaję: ZZZ 999 ZZZ 999 ZZZ [999 tzeba wykreślić], a na czacie www.czateria.pl/gay jestem zawsze jako 'Kielce.Michal.29', wieczorem jako 'Kielce.Kawa.29' a przed północą jako 'Kielce.Dobranoc' :))) Czat www.XXX.pl nie jest w moim posiadani tylko założył go atrakcyjny 22 latek :))) Inwalidą nie jestem, pracuję.
[Tego Pana Andrzeja co mnie opluł dwa posty poniżej pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.]

Wniosek? Uprzejmość ponad wszystko!

Czasem zdarza się również anonimowy altruista:
Cze był u mnie kurier doręczył paczkę , zrobiłem mu loda , dał mi dupci, później zrobił lodzika było super. Jak ktoś chętny ze starówki to pisać dam nr tl i opis jak mówić będzie super

Witam! Czy mieszka ktoś na Starym Żoliborzu? Fajnie byłoby tu znaleźć kumpli:) Pozdrawiam
Warszawska Dzielnica Żoliborz (według portalu www.zoliborz.org.pl) to 52 tysiące mieszkańców, a zatem masz chyba w czym wybierać, nie?

Potrzebuje zrobic projek przybudowki do domu ale nie mam zielonego pojecia ile to kosztuje no ale nic jak trzeba to trzeba. wiec szukam goscia co sie tym zajmie.
Ja bym pociagna 4 kreski a w srodku i tak zrobie jak bede chcial.

4 kreski? To musisz już długo wciągać...

Prawdziwą malinkę zostawiłem na koniec. Pan chyba powinien pójść do "Rozmów w toku":
Jestem hetero, ale niewolnikiem. Moja Pani udzieliła mi rozkaz. Mam dzisiaj, w sobotę 18.11., oddać się facetowi. Ma mnie zmusić na kolana, i brutalnie wyruchać w paszcze. Jeżeli ma ochotę, to może mnie zgwałcić. Mój tyłek jest przygotowany na to, przez użycie różnych wibratorów, butt-plug'ów, dildo etc. Spuszczenie możliwe na twarz.
Mam to wszystko zrobić bez zbędnego gadania, potraktować mnie jak męską dziwkę.
Mam lokum (blisko metra), mogę lekko zasponsorować.
I jeszcze jedno. Robiąc to, musisz wykonać moim aparatem kilka zdjęć, przy czym widoczna musi być tylko moja twarz. Zresztą możesz wykasować te fotki, które Ci się nie podobają. PILNE!!!Sprawdzam pocztę co chwile

Brak komentarzy: