piątek, 17 listopada 2006

O złodziejstwie, ortografii, podziękowaniach

CO Wy piszecie o tym XXX za bzdury? przeciez to sa linki do roznych stron gejowskich a przede wszystkim do serwisu YYY, byłem tam dziś trzeci raz i jakoś nawet nie da się tam zostawić foty a o adresy i dane osobowe nikt sie nawet nie pyta..chyba ktoś tu jest na jakiś nowych środkach z Jelfy??
Facet zna zastosowanie nie tylko corhydronu.

Ty ochrona w Media M. Dzis kupowalem kilka plyt. Wyraznie usmiechales sie do mnie. Przy kasie wlaczyl sie alarm. Pozniej pusciles mi oczko. Coz tak mescy faceci nie puszczaja sobie oczek bez powodu. Wiec?
Na złodzieju czapka gore.

Szukam osby kture znaja sie na fotografi i moga mi doradzic w zakupie apartu cyfrowego.Bo niechce kupic jakiegos bublu.Szukam w przedziale cenowym miedzy 500-800zł
Pozdrawiam Marek
P.s szukam osby ktura zajmuje sie hadlem nowych telefonów komurkowych bo chce sobie kupić

Mistrz składni, ortografii i interpunkcji. Nieznajomość elektroniki można wybaczyć.

Podziękowanie!!!!!
Chciałem tą drogą bardzo podziękować pewnemu policjantowi za to że mnie nie ukarał mandatem. Więcej tak miłych uśmiechniętych z poczuciem humoru i nadwyraz przystojnych policjantów a będzie się jeżdziło znacznie przyjemniej.
( wyjazd na zakazie z pod Cerfura wieczorem )
Pozdrawiam serdecznie
kierowca z niebieskiego Tamiza

Ech, żeby każdy był taki...

Szukam raczej nieotyłego przyjaciela, z którym mozna porozmawiać, wypić wspólnie kawę czy nawet piwo, obejrzeć wspónie film.W stosunkach cielesnych m-m interesuje mnie tylko przytulanie, itp.ale na pewno odpada anal i to w obydwie strony.
Pewnie nikogo takiego nie znajdę, ale próbować trzeba.Na zdjęciu masz trzy fragmenty mego ciała.

Na fotkach: ręka, czoło i penis. Czy to miejsca do przytulania?

Potrzebuje sie dostać do Warszawy Centrum w Czwartek na Wieczór po 18godz lub piątek 17 listopada najpóżniej na 17godz. w ważnej dla mnie sprawie nie związanej z życiem gejowskim Jeśli Ktoś Jedzie Autem w czwartek lub piątek i mógłbym sie zabrać to bylym wdzięczny - nie mam kasy na bilet pkp i w tym problem ( w rewanżu sex) O mnie 27.198.89.19cm
Połączenie przyjemnego z pożytecznym?

Wymagam, żebyś wyglądał i zachowywał się jak facet, nie palił, używał kosmetyków w stopniu umiarkowanym ale jednak używał, i umiał budować zdania złożone nad- i podrzędnie... ;) Mały brzuszek mi nie przeszkadza, natomiast okulary czy broda owszem. Aby zaoszczędzić nam czasu i rozczarowań chciałbym najpierw nawiązać kontakt przez mail czy gg i wymienić się fotkami. Bo jak napisałem, jestem realistą.
Nie czekam na maile od panów, którzy:
- akurat się pokłócili ze swoją miłością i pragną krótkiej odmiany,
- nie wiedzą dokładnie ile mają lat, centymetrów czy dzieci,
- dość swobodnie interpretują pojęcia "wysoki", "przystojny", "aktywny",- umieją się tylko rozebrać i położyć na łóżku. Zaproście callboya, to się wami zajmie...

Młodzi geje, uczcie się od starszego, jak klecić ogłoszenie.

Czy z racji skończonych 37 lat (choc wygladam mlodziej itp pierdu pierdu) powinienem obowiązkowo w trybie natychmiastowym oddać się na złom?
Czy nie bywając w "Ciotopii" ani na "Cioterii" nie mam żadnych szans poznać kogoś kto byłby dla mnie ważny i vice-versa (tak jakby tam można było...)?
Czy nie wyglądając już jak młody bóg (nie da się ukryć, mimo paru innych zalet) mogę liczyć tylko na "dyskretny układ za pomoc materialną"?
Wychodzi, że chyba tak. A jeśli tak, to cały ten gay-style-of-life to wielki shit. I rację ma poseł Wierzejski i spółka. Amen.
Młodzi geje, uczcie się od starszego, jak klecić ogłoszenie.


Czasami odnoszę wrażenie, że mam tutaj do czynienia z Prezydentami krajów Unii Europejskiej. Dałem ogłoszenie kilka dni temu i odpisało paru gejów z Kielc. Nikt z nich generalnie dzisiaj ani jutro nie ma czasu na spotkanie. Z jednym facetem wstępnie się umówiłem na niedzielę, z drugim na piątek ale ten w przyszłym tygodniu a z trzecim na 11 grudnia. Bardzo intensywnie pracują zawodowo chłopcy non stop i nie mają wogóle czasu aby się spotkać. Praca. praca i praca, a co za tym idzie harmonogram napięty jak u Szefa Państwa i wolne terminy zajęte do końca miesiąca. Na uwagę zasługuje fakt, że jak zapytam o zawartość portfela, czy poproszę, 'zadzwoń do mnie, puść sygnałka' to okazuje się, że pracowity klient czesto ma aktualnie 0 zero złotych na karcie telefonicznej. No cóż.
Jak nie jesteś Prezydentem żadnego kraju i masz czas aby się spotkać i pogadać dzisiaj, jutro albo pojutrze to odezwij się, twój list nie pozostanie bez odpowiedzi. Pozdrawiam.

To się nazywa "ciekawa forma".

Brak komentarzy: