środa, 22 listopada 2006

O Kubusiu Puchatku, śląskiej gwarze, dobrej dykcji

Poniedziałek w godzinach popołudniowych, Siedzialeś sam przy stoliku w knajpce i piłeś piwo. Spojrzenie w lustrze. Ładne masz oczy ;-)
Która knajpka, które lustro?


Jestem bardzo brzydki :( Czy ktoś mnie mimo to polubi ?
A słyszałeś o pięknym wnętrzu?

[...] Bardzo lubię u faceta: czarne galowe spodnie, obcisłe na dupie jeansy, moro, bojówki, dres, kombinezon lub skejt - spodnie z wiszącym krokiem. Chce być postawiony pod ścianą z rękoma w górze i rozstawionymi na boki nogami, solidnie obmacany lub przełożony przez kolana [...] Na koniec możesz wykorzystać mnie oralnie lub analnie - niekoniecznie; ważne jednak abyś mnie spuścił. [...]
A nie lepiej zadzwonić na 997? Spuścić? Z czego?

Poznam kogokolwiek z młodszych , który lubi starych. Toleruję wszystkie Twoje zachowania.Mam lokal. Nie sponsoruję. Poprostu napisz
Bardzo lubię przeklinać na staruchów, zgadzasz się?


szukam na dzisiejsza noc i jutro do 14 konkretnego kolesia , aktywa , mam lokum , whisky i poppersa.tylko konkretna jazda
Ja wolę wino, chłopaków i śpiew.

We wtorek 21 bede w Kolobrzegu a od srody do piatku bede w Szczecinie, nocuje w hotelu.Chętnie spotkam się z chłopakiem do 30 lat na małe co nie co :)
Pozdrawiam
Na Kubusia Puchatka to mi nie wyglądasz...


Szukam aktywa na seks po śląsku. [...] może być wulgarnie ale po śląsku. [...]
Ołwe i Willi w jednej stali wili... Niech gwara nigdy nie zaginie!

Zapraszam konkretów na sex. Musisz być fajny, przystojny. Tel. 604J0gadf.
Telefon, jak widzę też masz konkretny.


Ty wysoki, przystojny brunet o pieknych oczach...ja w garniturze i plaszczu, wysoki, krotko sciety, bylem z kolezanka i kupowalismy dosc nietypowy prezent...zauwazylem ze przygladales nam sie ciekawie;) jesli to mialo cos oznaczac to odezwij sie prosze, chetnie bym Cie poznal:)
Jeśli kupujesz komuś płytę Zbigniewa Wodeckiego to musisz się liczyć z zaciekawieniem innych.


Bardzo podoba mi sie Marcinkiewicz, moze on jest jednak nasz co....:-))) Ta pieknie owłosiona klata, nogi....:-))) Głosuje na niego w niedziele, mysle że warto.....:-)))Pozdrawiam wszystkich którzy tak uwazaja i tak zagłosują! Niech facet rzadzi nami .... i to jaki...:-))))
Potwierdza się zasada, że ważniejsza twarz, niż program.

[...] piles piwo ja satlem kolo stolika w pewnym momencie postawilem piwo na stoliku i poszedlem do wc nie mialem odawagi zagadac niedlugo potem zabrales kurtke poszedles w storne wyjscia tam jeczsze zamieniles kilka slow z kolega spojrzelismy na siebie ale znow nie wiedzialem jak zagadac jesli to czytaż daj znac
Trzeba było powiedzieć, że właśnie z kibla wróciłeś – od razu skojarzyłbym Ciebie.

Dzisiaj tj. 21.11 wieczorem w kościele przy pałacu na Wilanowie czytałeś przed mszą modlitwy za zmarłych, jesteś chyba ministrantem. [...] Nie czekam na to że odpiszesz, chcę tylko byś wiedział jeżeli tu zaglądasz że jesteś bardzo przystojnym blondynkiem a na dodatek masz doskonałą dykcje
Za “przystojnego blondynka” dziękuję. Dykcję chwali już ksiądz proboszcz.

siema mieszkasz pietro nizej ty ciemny przystojny facet ja w jasnej kurtce pamietasz ty plaszcz wtedy!czae sie widzimy chetnie ciebie poznam odezwij sie !
Pamiętam: wtedy, kiedy były Szwedy

Brak komentarzy: