sobota, 25 listopada 2006

O pisaniu CV, żelkach i patałachach

Młody, uczciwy i kreatywny Chłopak [18lat] z wizją na przyszłość i z
wieloma pomysłami---
Chętnie w okresie Wakacyjnym podejmnie Pracę (od 24 czerwca do 31
sieprnia).
Moje zainteresowania są różnorodne jak i doświadczenia.
Potrafie odnaleść się w każdej sytuacji - każda praca jest dla mnie
Dobra...
Jestem bardzo towarzystą osobą - chętnie pracuję w grupie lub sam.
Jestem w stanie podjąć się każdej Pracy!
Gwarantuję dokładność i wielką pracowitość!
Jeżeli Jesteś zainteresowany - pisz - a napewno nie pożałujesz!
JESTEM DOBRYM KANDYDATEM - NA PRACOWNIKA KAŻDEJ FIRMY!!!

Załóż firmę i pisz listy motywacyjne i CV za kasę. Zysk gwarantowany.

Przy rozkręcaniu biznesu najlepiej iść od razu na całość:

hej sprzedam bilet na koncert robbiego williamsa do drezna na 10 lipca cena 500 zl a takze bilet na mecz polska ekwador 9 czerwca cena 2000zl […]

Nic tak bowiem nie rozśmiesza, jak przesadny minimalizm:
za kod orange 5zl wysle foto swojego ptaszka

Gdy masz już wyuczony zawód…
poszukuje dentysty- sam tez jestem dentysta
Bo nic tak nie łączy, jak wspólna pasja.

Podstawą każdej firmy jest logistyka, znaczy się transport:
[...] szukam kogos na sex w aucie strasznie mnie to kreci warunek musisz miec au
to

Może zacznij od zrobienia prawa jazdy? Wtedy samochód na wyciągnięcie ręki.

Ale zostawmy już te przemyślenia na temat pracy. Wróćmy do krainy przyjemności.


Zapraszam chetnych osob (lat ok. 17 – 24) do ciekawych spotkan do mnie do Berlina. […] bardzo lubie jak moge Ci ostro pieprzyc i calowac. Poza tym jestem mily i mam dosc ciekawy charakter i fantasie. […] Oprocz tego mowie po polsku. Mozesz mi zaufac. […]
Po polsku strasznie pieprzysz, wiesz?

Dzis byles u fryzjera, moze nie bede wymienial miejsca, bo jesli to czytasz to wiesz o co chodzi, siedzielsimy naprzeciwko siebie, Ty przystojny i sympatyczny brunet […]
Enigmatyczność Twojego ogłoszenia tłumaczy zapewne mała liczba salonów fryzjerskich.

chętnie spotkam się zadbanymi zdrowymi raczej atrakcyjnymi panami w wieku do 45 lat męskimi i świadomymi swojej wartości.
A jeśli jestem cholernie przystojny z kompleksem niższości, nadam się?

SZUKAM BRUTALA KTÓRY PRZEORA MÓJ CIASNY TYŁEK BEZ ZBĘDNEGO GADANIA.
Potrzebny Ci bardziej rolnik z broną.

NIEWYKLUCZONE, ŻE..., ALE TYLKO W PRZYPADKU, GDY...
Nic dodać, nic ująć, ale o co chodzi?


Jestem tylko AKTYWNYM Facetem - ciotki, żelki nie wkurwiać mnie i nie pisać!
To Ty mnie wkurwiłeś! – Miś z innymi żelkami


Szukam młodego facecika, ktory W ZAMIAN ZA NIC będzie mi wysylal ładne zdjęcia swojego ciałka.
Oferta szczera, ale egzotyczna.

FIRMA Z BRANZY EROTYCZNEJ […] POSZUKUJE DO SWOICH PRODUKCJI FILMOWYCH MEZCZYZN W WIEKU OD 18 DO 40 LAT […] PISZAC DO NAS DOLACZ DO WIADOMOSCI SWOJE ZDJECIE( NAJLEPIEJ AKT LUB TWARZ LUB TYLKO TWOJ SPRZET) […]
Mam video, odtwarzacz mp3, kamerę, coś jeszcze ze sprzętu Was interesuje?

Jestes spragniony meskiego soczku?
[…]
Reklama soku Pysio trafiła pod strzechy!

meski facet (siłownia) szuka meskich podobnych dobrze zbudowanych kolesi […] ja klecze i ciagne az nie poczuje sosu w dziobie […]
Co Knorr, to Knorr.

I jeszcze kilka uwag merytorycznych dotyczących gejowo.pl:
SŁUCHAJCIE. TEN PORTAL TO KURWA CHUJNIA Z GRZYBNIĄ!!!! NIC NIE DZIAŁA! N I C!!!!!!!!!
UMIESCILEM OGLOSZENIE WCZORAJ. DZISIAJ ZDECYDOWAŁEM, ZE OGLOSZENIE ZDEJMĘ. PORTAL DAJE TAKĄ MOZLIWOŚĆ. ZABIERAM SIE DO LOGOWANIA I CO WIDZE??? GOWNO!!! NI CHUJA, NIE DA SIE SKASOWAC. BANDA KRETYNOW KTORA OBSLUGUJE TE STRONE NIE MOZE TEZ NAPRAWIC PARU INNYCH BLEDÓW JAKIE ZNAJDUJĄ SIE NA STRONIE GEJOWO. PISAŁEM DO NICH JUZ NIE RAZ. BEZ ODZEWU. CHETNI SA TYLKO NA KASE. "WYSLIJ SMS O TRESCI...." KURWA! ZLODZIEJE! OSZUSCI! PATAŁACHY!

Pan wpisał również ciekawe rzeczy w rubryki. Miejscowość: Piździsko; Imię/Pseudonim: Naciągacze; Zainteresowania: JEBCIE SIĘ!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

W ZAMIAN ZA NIC - od dziś wprowadzam ten zwrot do mojego słownika!