sobota, 31 stycznia 2009

O ciotach w modnych ciuchach, o katolikach, o Kielcach raz jeszcze

Na początek dwóch Mistrzów Ortografii. Jeden myśli o Walentynkach...
WALENTYNKI 14 LUTEGO ZAPRASZAMY DO GEJDORADO AGROTURYSTYKA NA WSI MILA ATMOSFERA FAJNA IMPREZA DYSKOTEKA STOL SZWEDZKI NOCLEG SNIADANIE CHCESZ WIEDZIEDZ WIENCEJ PYTAJ


Inny o samochodzie...

Poznam kupla przyjaciela z którym fajnie można spędzić wieczór noc czas....Nudzisz się w sobotnie wieczory masz ałto i czas to się odezwij się ja miły i nie brzydki...........
Z miłą chęcią wybiorę się z Tobą, kotku, do gejdorado. Jeżdżę Ałdi. Pasuje?

Są też dwa świetne anonse, tzw. „malinki”.

szukam nienormalnego, dysfunkcjonalnego, niefajnego geja, którego będę zajebiście lubił, wbrew sobie, mojej złości i nienawiści. osoby miłe, romantyczne, ciepłe, sympatyczne i uprzejme- sorry, ale jest taka piosenka Pogodno, przedostatnia na płycie Hajle Silesia. nie bądź stary.

Uczcie się geje, jak się kleci ogłoszenie.

Poubierały się cioty w modne ciuchy...

Pofarbowały sobie włosy

Spaliły ryjki w solarium
Przesadziły ze sterydami

Do tego puściły się parę razy za kasę,
parę razy pożyczyły i nie oddały...

Przebywają sobotnimi nocami w pedalskich klubach

Pozakładały po 50 profili w serwisach randkowych

Tu sobie dodały, tu odjęły... Tu zaniżyły tu zawyżyły....
Dodały foty z netu jako swoje i...... nazwały się "NORMALNYMI, MĘSKIMI, KONKRETNYMI KOLESIAMI"
sorry, takie towarzystwo mi nie odpowiada....
Szukasz czegoś sensownego? Nie obiecujesz tylko działasz?
Nie szukasz frajera? Nie lecisz na dobra materialne?
Masz w sobie trochę ambicji? zaradności życiowej?
daj znać... może właśnie siebie szukamy....

Uczcie się geje, jak się kleci ogłoszenie.


Witam!!!
Mam 23 lata mieszkam w Katowicach i z zawodu jestem masażystą. Wykonuję takie masaże jak: klasyczny, relaksacyjny, odchudzający, sportowy, kontralateralny, izometryczny, drenaż limfatyczny oraz segmentarny. Swoimi umiejętnościami z zakresu masażu pomogłem już nie jednej osobie poczuć się lepiej:) dlatego zachęcam do skorzystania z moich usług gdyż zdrowie każdego człowieka jest najważniejsze. Świadczę usługi na terenie całego śląska gdyż również dojeżdżam do klientów! Z reguły klienci wybierają masaż relaksacyjny ale jest spore grono ludzi którzy ze względu na pracę siedzącą oraz kierowcy wybierają masaż klasyczny pleców.
Oj, najbardziej boję się tego drenażu limfatycznego...

Witam ! Ja Bi, szatyn, szczupla, drobna budowa ciała, mało owłosiony, penis 16cm. Też jesteś bi? Odwiedzasz czasem prostytutki? To fajnie, bo ja szukam pana bi, z którym można pogadać na ciekawe tematy, pojść do piwo a i czasem razem spotkac sie z prostytutka, choc niekoniecznie.
[...] Pozdrawiam Młotkowy ze Śremu
Czy prostytutki to fajny temat na rozmowę? Ja tam wolę o książkach, filmie... Po drugie, Twoje pseudo powoduje, że z miejsca chciałabym, chciała (gdybyś był).

Mały śliczny bezbronny króliczek szuka właściciela...
Ty mały skurwysynu! Wracaj do właściciela. Krzyś ze Stumilowego Lasu.

Witam! Jestem gejem od 1979 roku, bo wtedy się urodziłem. Jestem normalnym facetem bez przegięć i stylu modnych różowych ciuszków. Lubię muzykę (niedawne odkrycie Madonna) i koncerty. Czytać książki (ulubiony pisarz Pablo Coelho).
[...]
Z malarzy to lubię Paulo Picassa...


23-letni Michał z Lublina ma bardzo poważny problem. Kto Mu pomoże?
Cześć, mam na imię Michał i potrzebuję POMOCY. Poszukuję osoby prawdziwie wierzącej (katolika) lub księdza, lub kogoś innego, kto ma problem z nałogiem masturbacji i próbuje się z niego wyzwolić. Nie wiem, gdzie mam szukać pomocy i jak sobie poradzić, a chcę skończyć z nieczystością, więc piszę tutaj. Liczę, że znajdzie się tu ktoś z podobnym problemem! Jeżeli jesteś taką osobą, proszę, odezwij się.

Cześć! Poznam faceta z zaletani i wadami :)
[...]
Jestem gościem z zaledrogi. Pasuje?

W rubryce Szukam Przyjaciela nasi anonsiarze szukają przyjaciela. Czy aby na pewno? Oto dwa przykłady. 31-letni Jakub z Warszawy.
Szukam dyskretnego faceta przyjaciela w wieku 23 - 35 lat, ktory zainteresowany jest tylko i wylacznie wspolna masturbacja. Jesli masz podobne zainteresowania to napisz do mnie.


Anonimowy 35-latek z Krakowa (mający zakusy na Wujka Dobra Rada).
Fajny normalny bez skojarzeń niezależny facet, szukam fajnego boya, małolata, do fajnego układu znajomości opartej na zdrowiu , dyskrecji, szczerości i zaufaniu, może z czasem przyjaźni. Kręci mnie znajomość na zasadzie : starszy-młodszy brat, trener uczeń itp...w sexie lubię uległego, musztra, oral anal, rozkazy, polecenia posłuszeństwo, ale bez ostrego sado maso czy jakichś zboczeń. szukam młodego, max 24lat, ładnego z wyglądu, o fajnej chłopięcej buźce, boya bez przegięć, dyskretnego, żadnej ciotki czy bywalca gej klubów, kogoś uległego, poukładanego , lubiącego sport, dyscyplinę, kogoś kto potrzebuje oparcia, starszego brata.... kogoś bez obciachu, kto na ulicy będzie jak kolega, młodszy brat, kuzyn... a w domu w czterech ścianach mój "młody". Tylko fajni, konkretni, normalni... spróbuj, może siebie szukamy. Żyjesz w środowisku znajomych hetero? blokers, skejt, sport, boisz się gdy pod prysznicem spoglądasz na facetów, kręci cie facet, ale boisz się spróbować, boisz się że się wyda, że ktoś się dowie ..... ja żyje jak heteryk cenię sobie i gwarantuje dyskrecje.

Na stronie Poszukiwanego w listopadzie 2006 roku było coś o Wałbrzychu. W lutym 2007 meldowałem Szanownym Czytelnikom o bardzo przykrych odczuciach na temat Kielc. Dziś powracam do tego tematu za sprawą 24-letniego Adama. Pan Adam to kielczanin. Czy to przypadek? Może jednak jest coś na rzeczy...
"NIE SZUKAM kurwiszonów lecz solidnego partnera - przyjaciela umiejącego budować coś trwałego i potrafiącego najpierw rozmawiać o problemach w związku, a nie przy byle problemie zaczynającego szukać nowego kolesia i umawiającego się na obciąganie w aucie. "
Przykro mi kolego ale tutaj nikt w Kielcach nie chce partnera na stałe. Tylko jednorazówki w krzaczkach bo dobry całonocny seks i jeszcze prysznic do tego to dla większości kieleckich ciot zbyt wiele. Na stałe - NIE. [1] Po pierwsze dlatego, że wszyscy chcą kogoś poznać na gwałt! w niedzielę o 23.30!!!! ale tylko wtedy gdy im stanie członek, jak opadnie to nieaktualne. Po prostu podnicenie rządzi ciotami - nie umysł. To jest tak, że wchodzą podnieceni goście na czat i wprost błagają o spotkanie na bzykanko. Wszelkie próby rozmowy o czymkolwiek innym niż oral i wielkość pałki kończą się zignorowaniem człowieka. Chciałbym jeszcze nadmienić, że słowo 'poważny' oznacza na czacie to, że ktoś w ciągu kwadransa od zapoznania da tyłka. [2] Po drugie nikt tutaj nie szuka na stałe ponieważ ludzie są emocjonalnymi i psychicznymi bankrutami i nie są w stanie chociażby bardzo chcieli podołać obowiązkom jakie niesie za sobą związek z drugim człowiekiem. Heterycy, którzy mają kobiety na stałe są zrównoważeni, poważni, męscy, mają dobrą pracę, monogamiczni - geje to ich odwrotność. Też by chcieli kogoś na stałe pedały ale... własna seksualność wprowadza taki zamęt w psychice i emocjach, że nie są już w stanie zrobić nic oprócz zbicia konia. Jeżeli ktoś ma na czacie nick "kielce_spermy" to ja nie mam więcej komentarzy. Przykre jest też to, że jak ktoś szuka tutaj partnera to szuka... idealnego faceta bez wad samemu będąc idiotą. Geje są bardzo słabi psychicznie i to przez to nawet malutki śmieszny problemik powoduje, że jest im źle w życiu. Wielu nie przychodzi na wczesniej umówione spotkanie nie dlatego, że maja złe intencje ale po prostu nie są w stanie na nie dotrzeć. Inwalidzi... Tak ich trzeba traktować.


Po raz pierwszy obserwacje z Ostrowca. Też blisko Kielc! Autor: Tuptuś, lat 25.

Tak, jest w Ostrowcu kilku młodych facetów uważających się za bardzo atrakcyjnych i równie bardzo przewlekle samotnych. Jeden pracuje na poczcie i był na zeszłorocznych wczasach w Egipcie sam pomimo tego, że błagałem go (nie tylko ja) na kolanach aby z nim pojechać. Po prostu - kosmicznie niezdecydowany. Drugi kolo to Kuba - 'uczciwy inaczej' - tak Cię zamota z fotkami, że wyjdzie no to, że to Ty jesteś nieuczciwy i oszust. Trzeci ma tylko 20 latek i szuka conajmniej księcia z bajki i wielkiej książkowej miłości aż do śmierci - fantasta, romantyk. Jeżeli masz choćby jedną malutką wadę - nie masz u niego najmniejszych szans. Jeszcze jest jeden człowiek, który codziennie wizytuje Kielce... ehh... szkoda pisać. W normalnym świecie inwalida bez nóg znajduje żonę na całe życie, tutaj na gejowie nie wystarczy być przystojnym, wykształconym i zadbanym. Życzę silnej wiary, nadziei i powodzenia (jest Ci potrzebne w tym przypadku)!

Na koniec odrobina poezji prozą pisana. Autor: Realista z Krakowa*

Już sam wiem że nic nie wiem.
Marzyciel zetknięty z brutalną rzeczywistością.
Spoza środowiska
pragnący poznać kogoś kto odmieni jego życie o 180 stopni.

Po klubach nie chodzę, na czacie same zboki więc gdzie szukać ...
może tu?
Mam wiele pasji, marzeń i koncepcji.
Nie będący w tej toksycznej grupie
a tak tęskniący za drugim człowiekiem.

Poza tym wesoły, normalny chłopak.


* Układ wersów zmieniony przez Poszukiwanego.

P.S. Czyżby niebawem 600 anons?

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj, muszę chyba wysłać mojego Żuczka na kurs masażu, bo tym anonsem śląskiego masażysty tylko mi smaka narobiłeś... ;)

Anonimowy pisze...

to niebawem sie chyba troche przeciagnelo w czasie Szanowny Jacusiu...

Anonimowy pisze...

dołączam się do powyzszego anonima,Jacuś - chcemy nowe !!!

Anonimowy pisze...

te jacus nie spij do jasnej cholery! my tutaj,we trojke,pokryci pajeczynka i z lekka przykurzeni wciaz C Z E K A M Y !!!! bys chociaz z czystej przyzwoitosci i poczucia obowiazku wrzucil cos nowego :<

Agnieszka pisze...

No i gdzie kolejne anonse:(

Anonimowy pisze...

toz to juz prawie pol roku a ja nadal z drzeniem serca odpalam kwiatki z gejowa z nadzieja,ze znajde tu cos nowego....

Anonimowy pisze...

A maile do Ciebie zwraca...

Anonimowy pisze...

Jeszcze troszkę, ale jest bliżej niż dalej nowych anonsów! Miałem dużo roboty ostatnio, dlatego taka cisza...

Pozdrawiam wszystkich czekających,

Poszuykiwany

Anonimowy pisze...

ja wierze, ja ciagle wierze...