poniedziałek, 25 grudnia 2006

O sztuce pisania anonsów, czyli the best of cz.1

Dzisiaj przedstawiam ogłoszenia, które już po pierwszej linijce przykuwają uwagę. Ogłoszenia, na które – niezależnie od kryteriów stawianych przez Autorów – chce się odpowiedzieć. W ich treści odbija się nietuzinkowa osobowość piszącego, dystans do samego siebie, a także niesamowite poczucie humoru.

Od ponad dwóch miesięcy wertuję strony portalu gejowo.pl. To, co przeczytacie to (stwierdzam z żalem) wyjątki. Mam jednak nadzieję, że z czasem będę mógł przedstawić następną ich porcję, odpoczywając jednocześnie od ogłoszeń, do których złośliwy komentarz rodzi się zaraz po zastosowaniu techniki „kopiuj-wklej”.

Szanowni Autorzy udowadniają, że napisanie anonsu może być również sztuką. Posługują się przy tym różnymi technikami...

Technika „na zakupy”.
Czy to tutaj jest ta strona od zakupów przedświatecznych?Bo chyba się zgubiłem:/.
Szukam prezentu pod choinkę i nie są to skarpetki.
Usatysfakcjonuje mnie np. jakiś wysoki adehadowiec z jajami, niekoniecznie dmuchany, ale koniecznie ładnie opakowany:).
Ile to kosztuje?
WESOŁYCH!

Technika „na Allegro”.
cały czas szukałeś kogoś takiego. inteligentny niekonwencjonalny pomysłowy kochający, niezwiazany z branżą- zykły chłopak z kielc- takich jakich masa, ale on jest teges :) idealny koleś w sam raz dla ciebie. NIE DOSTANIESZ TAKIEGO NAWET NA ALLEGRO!!

Technika „tu jest mój kawałek podłogi”.
boazeria na glanc. tv odbiornik duży, jak w przyzwoitym domu, wkomponowany w blask meblościanki. "moim credo jest ikea", jak w przyzwoitym, lodówka w podrobach, jezus umiera na farbie cyklamen, bo sezon na cyklamen to jest. tutaj pawlacz, proszę państwa, wspólnym nakładem pracy zawarliśmy prawdziwie rodzinne relacje! życie towarzyskie, przyznaję, jak gęś tuczona patroszona: tu dźwięczy telefon z obopu, tam zapraszenie na uroczystą prezentację palce-lizać pościeli (będzie piotr fronczewski!), odmawiam jednak, stanowczo rezygnuję, bo solidarność z plamami po polucjach na prześcieradle (nie było piotra fronczewskiego). świętej barbary, to bankiet w kdt, szwedzki stół w hali mirowskiej u boku nowego biodra krystyny loski.
mimo uciech stu, ktoś by się nadał, przydałby się kto. ciekawy, trochę lub trochę bardziej, co by smarkać wspólnie, bo grudzień a w nosie wciąż nie zamarza, podziwiać wystawę sezamu, jątrzyć czy zachwycać byle czym upić i udawać, że się widziało tarkowskiego, że z foucaultem za pan brat, a orzeszkowa jak miód, czy jak, czy co, cokolwiek innego, ciekawszego

Technika „na eliminację
Szukam chłopaka, w zbliżonym wieku (błagam, tylko nie kolejny 60 - letni pan proponujący "bezinteresowną" przyjaźń), absolutnie nieprzegiętego (odpadają więc wielbiciele "Lubiewa", w lateksowych spodniach, tudzież w ciuchach z nowej kolekcji Zary). Nie chodzi mi o seks, więc dziękuję tym, którzy chcą iść do łóżka, samochodu, parku w ramach pierwszego spotkania. Nie znaczy to też, że oczekuję jakichś romantycznych wynurzeń w drugiej godzinie znajomości (już dwukrotnie wyznawano mi miłość przy pierwszym, drugim spotkaniu; to tak w trosce o moją rownowagę psychiczną). Mam nadzieję na ciekawą znajomość, czeste rozmowy przy piwie - liczy się więc inteligencja, niebanalny charakter, jakieś (najlepiej względnie dobre) rozeznanie w literaturze, sztuce, muzyce etc. […]

Technika „na instruktora”.
...poszukuję instruktora do prywatnego kursu nt "jak radzić sobie z samotnością" a tak serio to poprostu kumpla do pogadania...

Technika „na wrażliwego twardziela
rimming, pissing, kissing, fucking, licking, sucking, sneackering, , stopying, skinning, moroing, armying, pluing, dancing, showing, screaming, mascaring, masacring

a czy ktoś się jeszcze po prostu rżnie? pierdoli? jebie? jak męski facet, a nie interdyscyplinarna, wypalona, modnie zmanierowana kukła do dmuchania?

tak się tylko, kurwa, pytam...

Technika „na sms
Rano budze Cie smsem ze slodkim buziakiem i pytaniem jak sie spalo... Chce
z Toba rozmawiac o wszystkim i o niczym... Chce z Toba milczec... Chce
wypic kawe i zwyczajnie posiedziec na kanapie...Chce byc z Toba...po
prostu razem...


Technika „na nieudolnego
Szukam kogos, kto pragnie odrobiny blizkosci... napisz, moze polaczy nasto moje nieudolne ogloszenie :) Pozdrawiam

Technika „na różnicę między gadaniem, a pierdoleniem o pedalstwie
[…] Szukam kumpla. Mam kumpli, ale nie takich, z którymi da się pogadać nieskrępowanie na tematy stricte pedalskie. Nie chodzi o to by pierdolić o pedalstwie, ale aby czuć się swobodnie w dialogu. Nie pisze wiec, do czego kumpel potrzebny jest i do czego sie go wykorzystuje, wbrew temu co tu piszecie, ja szukam kumpla do kumplowania. Ufff. Nie wiedziałem, że będzie to takie trudne, ale jednak zmusiły mnie do tego tu zamieszczone ogłoszenia. […]

Technika „na quiz”.
No dobra, odslona jesienna wielkiej loterii. Do wygrania mozliwosc ciekawej rozmowy a moze zawarcia interesujacej znajomosci.
Oto nieskomplikowany wcale quiz. Nagroda nie jest ani najnowszy model ferrari ani lodowka z zamrazrka ani tez wycieczka na Fidzi, ale to nie powinno chyba stanowic problemu. Do roboty - wrozka prawde Ci powie :-P Milej zabawy :)

Na pytania odpowiedz moze brzmiec TAK lub NIE

1. Posiadasz i wyznajesz wartosci, wierzysz w Boga / starasz sie byc dobry, kierujesz sie normami / zyczysz dobrze blizniemu.

2. Nie szukasz tu seksu.

3. Odraza Cie egoizm i chamstwo.

4. Nie odwiedzasz knajp branzowych.

5. Jestes samotny nawet jesli masz wielu znajomych.

6. Patrzac na swiat chcialbys uczynic go lepszym.

7. Masz ciekawsze pomysly na spedzenie wieczoru niz balanga na disco.

8. Wiesz czego chcesz od zycia, nawet jesli od czasu do czasu upadasz.

9. Posiadasz silnie rozwiniety zmysl empatyczny.

10. Jestes inteligentny, zalezy Ci na wlasnym rozwoju.

11. Nie jestes narcyzem, ale dbasz o swoj wyglad.

12. Stronisz od agresji, wylgaryzmow i niezrozumialej nowomowy. Jednoczesnie nie jestes mialki i na sile poprawny politycznie.

13. Mimo wszystko jestes umiarkowanym indywidualista i nie ulegasz chwiejnym modom.

14. Lubisz porozmawiac na rozne tematy w milym towarzystwie, ktorego nie musi stanowic od razu 15 osob.

15. Wkladasz serce w relacje nawiazywana z druga osoba.

16. Starasz sie byc uczciwy i fair.

Koniec pytan. Podlicz swoje odpowiedzi na "TAK". Jesli stanowia one znaczna wiekszosc - powyzej jest przycisk "wyslij email". W ten sposob ze mna sie skontaktujesz. Mam jednak nadzieje, ze znajda sie osoby ktore przebrna przez ten (nie do konca trudny) "quiz".

Technika „na śpiocha”.
Hej... Śniłeś mi się dziś w nocy. Byłem u koleżanki w willi i wśród gości byłeś też Ty. Masz około 22-26 lat, jesteś szczupłym, delikatnym, kochanym i ciepłym chłopakiem. Nikt dawno nie przytulał mnie tak mocno jak Ty. Wiedziałeś czego chcesz od życia i rozumiesz czym jest odpowiedzialność za uczucia i emocje partnera. Mówiłeś, że już teraz wszystko zmieni się na lepsze, że już nie będę płakał. Musiałeś wyjść z imprezy wcześniej, obiecałeś, że się spotkamy. Obudziłem się i bardzo tęsknię. Proszę znajdz mnie.

Technika „na brak przemówienia”.
cóz... nie przygotowałem się na żadne przemówienie :) nie mam też żadnych kryteriów (dez)aprobujących. Kogo (czego) szukam? Poszukuję znajomości, bliskości, więzi emocjonalnej na dość wysokim poziomie :D Może i nie tylko emocjonalnej? Zobaczymy :) Z reguły antyszufladkowaczem jestem, tutaj jednak pozwole sobie na odchylenie od normy (sic! haha) i stwierdzę, że wszyscy dążyMY do zaspokojenia podobnych potrzeb. Liczy się więc otoczka (nie czyt: fizys), składająca się na Ciebie! :) Co o mnie? Jestem studentem, mam 23 lata, nie lubię masochizmu w żadnej postaci (w tym malkontenctwa) .. No może poza górami :P Za to lubię ludzi w każdej postaci Interesuję się psychologią, w wolnych chwilach czytam, słucham, oglądam, spotykam, pływam, chadzam, pijam i popalam. Jam mniam am am :) Adresatem niech poczuje się każdy czytacz, potencjalnie...

Autorom powyższych anonsów gratuluję.
Dziękuję również za wyrażenie swoich opinii w mailach, które do mnie dotarły…

Brak komentarzy: