czwartek, 14 grudnia 2006

O lustracji, paczce z USA, McDonaldzie, patrzaniu

Zaufaj swojej PODŚWIADOMOŚCI, zapytaj o konsekwencje swoich decyzji... profesjonalne sesje Tarota i Wyroczni Anielskich, Medytacje Prowadzone w Grupach i Indywidualnie, Mandale - Obrazy Duszy, Energetyczne Kody na Życie...

Jeśli jednak nie skorzystasz z dobrych rad, wtedy...

POSZUKUJĘ WIADOMOŚCI NA TEMAT WŁAŚCICIELA AUTA - CZERWONY NISSAN (CHYBA PRIMERA) - O NUMERZE REJESTRACYJNYM ZS XXXX - ZNAJOMOŚĆ Z TĄ OSOBĄ TROCHĘ MNIE KOSZTOWAŁA STĄD TEN ANONS.

bawilismy sie razem na imprezie w Grand Cru... Ty blondy sredniego wzrostu, ja mlody... wracalismy razem taxowka... Chyba masz na imie Dawid. Na dowidzenia, "umowilismy sie" na sobote w jednym ze szczecinskich lokali... Jesli to czytasz to sie odezwij, fajny z Ciebie koles :)
Jeśli na spotkanie nie przychodzisz, to po co dajesz tutaj anons?

Widzieliśmy się dziś około 11 na przystanku Czarnowiejska. Widziałem, że zlustrowałeś mnie jak przyszedłem na przystanek ;-) Później wsiadlem do autobusu i znów wzrok nasz się spotkał. Jesli to Ty i masz ochotę nawiązać znajomość, napisz! [...]
Jestem pracownikiem IPN, stąd ta lustracja.

widujemy się! mieszkasz nade mną! byłem u Ciebie wczoraj wieczorem, pożyczyć otwieracz do butelek. dałeś mi taki duży, czerwony. kilka tygodni temu odebrałem za Ciebie paczkę z USA. może tu zaglądasz?
Otwieracz miał być pretekstem, ale nic z tego. Teraz wiem, kto mi podpierdolił paczkę!

Fastfoody to miejsca, w których jest dużo gejów. Zarówno wśród pracowników...
Hej... pracuje w McDonald's. mam pytanie, jest ktos jeszcze kto tam pracuje? dobrze by bylo wiedziec, ze nie jest sie samotnym:P
Myślę, że w McDonalds nie możesz czuć się samotny... A która zmiana?

Jak i odwiedzających te przybytki klientów...
hej w nocy patrzylismy sie na siebie.pracujesz w mcdonald na centralnym, moze chciałbys sie spotkac??to była noc z poniedziałku na wtorek. pamietasz jak koles walnoł głowa w lampe.heheh smialismy sie z Toba patrzac na siebie.
Wtedy się śmiałem, dzisiaj wiem, że koleś nie żyje...

uczynny sprzedawco z mcdonald's pod smykiem, pieknie dziekuje za dolanie cieplej wody do coli light... dla wszystkich jestes tak mily?
Jestem miły tylko dla zmanierowanych ciotek, dziubeczku...

[...] dzis autobus 192 z redlowa...miales kolczyk we brwi...takze fajnie bylo by jak sie odezwal [...]
Kolczyk mam też we nosie i we uchu...

UWAGA! prosze o kontakt osoby, ktore w jakikolwiek sposob zetknely sie z chlopakiem o imieniu Lukasz, 25 lat, wysoki brunet, krotkie wlosy. Pochodzi spod Opola, mozna go spotkac w Krakowie, ostatnio w Starachowicach i pewnie w jeszcze innych miejscach. Studiuje w Krakowie. Uwazam, ze jest czyms waznym [...]
Człowiek to nie przedmiot! To się nazywa "instrumentalne" traktowanie!

- Jeżeli wiesz, w którym miejscu mężczyzna jest najtwardszy,
- jeżeli wiesz, która scena byłaby pierwsza w zmontowanym chronologicznie "Pulp Fiction",
- jeżeli wiesz jak zrobić naleśniki -
to na pewno uda nam się zacząć rozmowę.
Jeśli nie wiesz nic z powyższych rzeczy, to przecież wiesz inne, które pozwolą złapać kontakt.
Pozdrawiam!
Młodzi geje, uczcie się od starszych, jak klecić ogłoszenie...

nie jedzie nikt po południu lub wieczorem 22 GRUDNIa z wawy do wrocławia? jeśli tak może podwieziecie inteligentnego 19 latka, zeby sie droga nie dluzyla...Seks nie wchodzi w gre w drodze , ale jesli sie sobie spodobamy to pozniej kto wie WESOLYCh SWiąT
To nie inteligencja, a właśnie seks spowoduje, że droga nam się nie będzie dłużyła, wiesz?

Witam! Poszukuje mężczyzny w dosłownym znaczeniu tego słowa.
[...]
A jest jakieś niedosłowne znaczenie?

Witaj Andrzeju! Długa rozmowa.. O modelach i autorze podrecznika. O ortografii. BMW i Salamandra. O kolacji a Paris. O ostrym sexie. Wiesz, że nie bywamy. Wiesz,że trudno spotkac czarna perłę. Królewiczu odezwij się! P.S. Cyfry znasz.
O ortografii? Musimy pogadać o gramatyce, bo wyraz Salamandra troszkę inaczej się odmienia, wiesz?

Poszukiwany ktos do stalego ukladu.
[...] Najlepiej bi, zonaty - ale to nie warunek (o silnych ramionach) [...]
Jestem żonaty, ale za cholerę nie rozumiem, po co mi silne ramiona? Do żony?

...Mateusz, masz 2 minuty!!!...' ...tak słodko się sprzeczaliście :-))) Media Markt Targówek, niedziela popołudniu.
Masz wybiórczą pamięć. Powiedziałem: "Mateusz, masz dwie minuty, do kurwy nędzy! Jeśli się spóźnisz to ci, jebańcu, jaja urwę!"

hej widzialem ciebie na pks w czestochowie na przejsciu dla pieszych ty szczupły blondyn patrzałes sie na mnie w sobote tj.9 grudnia kolo 16 jak czytasz to to daj znac narazka
[...]
To Ty?! Napisz, jak dokładnie wyglądasz, bo patrzałem wtedy na kilka osób, wiesz?

Brak komentarzy: