poniedziałek, 4 grudnia 2006

O lekach, daniu szansy, pedałku Pawełku

pewnie i tak tego nieprzeczytasz... ale co mi szkodzi.... Spotkaliśmy się w Rasko tydzień temu (27.11. w poniedziałek). Byłem ze znajomymi ale zagadaliśmy przez chwilkę... nie przesiadłeś się... Gdybyś miał ochotę na piwko to daj znać...

Niezręcznie tak przesiadać się, jak ktoś podchodzi do stolika, więc savoir-vivre nie powinien dziwić.

Poznam osobe która jest Farmaceutą lub zajmuje sie lekami.Chce tylko korespondowac po przez emila.Chce żebys mi powiedział pare spraw na temat leków.

A nie lepiej jakaś biblioteka medyczna?

karlik , sobota, ty w bialej koszulce z zielonymi obramowkami z czarnym napisem kawasaki , siedziales kolo parkietu saczac piwo i co jakis czas zerkajac na komorke...

Smsa nie można w spokoju wysłać?

Hej widziieliśmy się ostatnio w geancie, wchodziłem do hipermarketu. Ja stałem z kumpelm obok mkiosku, odezwij się jesli to czytasz.

A gdzie ja wtedy stałem?

Poznak kogoś, kto zrobi mi tatuarz nowy i poprawi ten, który już mam.

Taki prawdziwy, czy z gumy do żucia? Te prawdziwe ciut trudniej poprawić, wiesz?

Z SERI WIDZIALEM CIE, ALE TROCHE INACZEJ:MASZ NA IMIE KAMIL, JESTES BLONDYNEM SREDNIEGO WZROSTU, PROWADZILES DZISIAJ ZAJECIA TANECZNE

I jak tu nie używać określenia "kochający inaczej"?

WIDZIELISMY SIE W SELGROS WAS DWOCH FAJNYCH FACETOW JA W TOWARZYSTWIE KUZYNKI KUZYNAJESLI WIECIE O CO CHODZI DAJCIE ZNAK

Chodzi o kuzynostwo?

jakis czas temu cos u Ciebie kupowalem nie napisze co... mam do odebrania cos czego wtedy nie moglem wziac... potem bylem raz jeszcze chciales mi to dac ale ja tego nie wzialem... wiem ze to glupie... ale bardzo mi sie podobasz i chcialbym sie umowic z Toba na kawe jesli to czytasz oczywiscie...

Chciałbym się w końcu tego "czegoś" pozbyć, więc z łaski swojej, za trzecim razem, zabierz "to" ode mnie, ok?

Jestem fajnym 19latkiem... szukam chłopaka który ogrzeje mnie w te zimne wieczory :)

A nie zauważyłeś, że zima w tym roku cieplejsza?

Wczoraj gadalismy troche na Czaterii kolo jedenastej. Mam wrazenie, ze czesc spraw odbieramy podobnie. Moze warto byloby dac sobie szanse, oczywiscie bez zakladania z gory czegolokwiek.[...]

Jeśli zakładasz, że warto byłoby dać sobie szansę, to chyba jest to właśnie "cokolwiek", nie?

WYMIENIE SIE FILMAMI GEJOWSKIMI Z MURZYNAMI [...]

Filmy z murzynami, czy filmami z murzynami?

poszukiwany jakiś pedałek z gdańskiej polibudy z architektury z IV roku... najlepiej o imieniu Pawełek

Czy przypadkiem nie chcesz mi spuścić wpierdolku? Pawełek

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

CUDNE!!! Wchodzę codziennie, liczę na więcej!

Anonimowy pisze...

Dziękuję. Staram się, jak mogę!

Pozdrawiam,
Poszukiwany