piątek, 22 grudnia 2006

Komentatorzy z E-FACE cz.1

Postanowiłem wprowadzić nowy dział E-FACE.

Integralną częścią portalu gejowo.pl jest serwis e-face. Jak sama nazwa wskazuje, to miejsce, w którym poszukiwacze Tego Jedynego prezentują swoje zdjęcia, a wraz z nim przysłowiowych słów kilka o sobie. Proces to nieskomplikowany, tak jak umieszczenie przez innych komentarza pod fotką.
Internet jest anonimowy, więc komentarz dotyczący facjaty, tudzież korpusu Gwiazd e-face’u, nie jest pozbawiony złośliwości.
Z mojego punktu widzenia i to i to jest warte upublicznienia. Opcja komentarzy jest włączana przez ludzi ze zdjęcia, a zatem robią to na własne ryzyko. Oto dowody...


Marcin*, Bydgoszcz
O mnie…
Nikogo nie szukam, chcę tylko poinformować wszystkich zainteresowanych, że ten profil jest jedynym prawdziwym profilem przedstawiającym moją osobę na tym portalu. Inne profile z moimi zdjęciami i kompletnie wymyślonymi opisami nie są niczym innym jak złośliwym żartem ze strony jakiejś pojebanej cioty. Odpierdolcie się ode mnie raz na zawsze. Nie chcę się zadawać zarówno z bydgoskim jak i z żadnym innym środowiskiem gejowskim.

Co lubię w łóżku…
Gówno wam do tego.

Daniel, lat 22
Komentarze pod fotką:
Młody ,ale jaja jak arbuzy

Nie lubie jechac po ludziach no ale są granice tolerancji...moja się skończyła i nie chodzi mi tu o Twoje foto....

A włoski to masz tak postawione jak te żurawie przy budowie!
wcale nie bo to stary berlin w przebudowie

Zbyszek, lat 26
Komentarze pod fotką:
jestes bardzo fainy podobasz mi sie napisz do mnie i zaprosze cie do mnie ja jestem we wloszech .zamienil bym sie w twojego niewolnika .ciao

Moze i jestes ladny,rzecz gustu.Dla mnie jestes apoteoza polskiej niziny o nazwie gejlandia.Casting na faceta miesiaca w ADAM-ie masz w banku.

Maciek, lat 25
Komentarze pod fotką:
a ja myślałem, żeś w końcu orientację zmienił, i przestaniesz przynosić nam wstyd

kretyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jak kogos nie znasz to nie oceniaj!!! To jest ewenement na skale swiatowa!!!!


wygladzasz jak pol dupy z za kszaka

Jestes bardzo fajny chlopak

Damian, lat 20
O mnie ...
Sprawdź
Mój typ partnera…
jeszcze nie znalazłem

Co lubie w łóżku ...
przekonaj się
Komentarze pod fotką:
ten profil - to poezja. Dziwne, że nie widać innych komentarzy. Czyżby wszystkich zatkalo, tak jak mnie?

czy to kolejna "lala-laleczna"?

fajne skarpety

kurcze mogłeś do zdjęcia czyste skarpety zalożyć!!!

Boże jaki pasztecik !!!

Wojtek, lat 19
O mnie ...
Cześć Misiaczki :* Jestem przystojniakiem z Szczecina. Może jestem młody ale już nie jedno w swoim życiu przeżyłem, wręcz uważam się za doświadczonego. Poszukuje teraz kogoś kto mnie zawiezie na nowy szczebel rozkoszy cielesnych. […]

Mój typ partnera ...
Poszukuje dominatora który w pełni zapanuje nad moimi rządami. Lubię czuć nad sobą bata i zniewolenie. Ale jednocześnie musi być mi oddany i chętny na wszelkie perwersyjne eksperymenty.
[…]
Komentarze pod fotką:
no ja bym się zastanowił czy jesteś przystojanikiem, pewnie na Twój widok wsyztskie ryby padły, i nie uczyła mama że nei pijesię an jeziorze bo mozna się utopić?? może nie powiedizała bo chciała się Ciebie pozbyć heheeh

ty stara rozpaduwa,jestes slepy-kup okulary

jeju ale paszkwil

utop się

Odwalcie się od nigo dresiarskie pajace. w sumie kolo jest całkiem, całkiem

Darek, lat 23
O mnie ...
Normalny koleś - podróżnik. Czasem tutaj, czasem tam :) Jak chcesz, to zapytaj co Cie interesuje? :)

Mój typ partnera ...
Dużo by tu pisać, ale pewnie jakiś się znajdzie prędzej czy później, hehe
Komentarze pod fotką:
Wierzycie, że widoczny na foto koleś ogłosił się tutaj. Według mnie jakiś kolejny zdesperowany i niezrównoważony gay skorzystał z cudzych fotek, aby... Jestem PRZEKONANY w bezczelną prowokację.

Hej "PRZEKONANY". Pieprzysz jak potluczony! Jasne, ze duzo latwiej jest zweszyc prowokacje, niz uwierzyc, ze sa kolesie bardziej normalni od Ciebie. Prawda? Zalosne!

OSTRZEGAM I UPRZEDZAM przed kontaktowaniem sie z tym kimś, który wykorzystał do tego ogłoszenia foty kolesia, który nie mieszka już w Polsce. Wykorzystujący nie swoje foty, to starszy facet wypełniający swój samotny i pusty czas przed pójściem rano do pracy i powrotem z niej. PRZEKONANY

PRZEKONANY - Co ty pieprzysz? Czy ty wogole zastanawiasz sie nad tym, co piszesz? Skad te bzdury? Błagam, oprzytomniej! Jestem uczciwym kolesiem i dlatego nie skasuje Twojego komentarza! Jak chcesz siać zamęt, to idź na bazar. Tam z pewnością znajdziesz kompanów do intryg! Ostatecznie polecam psychiatrę!

fajnie "Was" Cioty poczytać,nic tylko boki zrywać...Co za problem,jego zdjęcie czy nie po to jest ta strona żeby się "pokazać",kogoś "pokazać" lub siebie "pokazać", a Wy nic tylko problemy i insynuacje...Bujajcie się i więcej luzu...panowie

Hym.. ocenia się tu „twarze” za to 6, ale jak czytam „normalny koleś” – norma jest pojęciem względnym i określa ją większość... za to większość tych „normalnych facetów” to bardzo nie fajni i zmanierowani ludzie. Oczywiście nie pisze o tobie, gdyż cię nie znam.

Och...kochana...my wszystkie jesteśmy takie baaardzo NORMALNE, my wszystkie jestesmy macho!

Dla mnie facet,ktory na dzien dobry pokazuje swojego kutasa to facet z problemami.Prawdziwy facet wie do czego to sluzy i stosuje w odpowiednim momencie.Przerost ego nad id.

Wojtek, lat 27
Komentarze pod fotką:
jakie ładne ciasteczko, tylko schrupać , mniam mniam


nie jest znowu fajny,tłusty i przeciętny

Nie przejmuj się komentarzami zblazowanych ciot. Jesteś OK

zjadłeś cytryne czy chce ci sie kupe?????

to biale to jest sciana czy u cioci na imieninach?

stary cie chyba walcem przejechal!!!!masz ryj jak mojej prababci szufelka!!!!!!moja droga na plastke juz za pozno wiec sie nie fatyguj!!!

wygladasz jak dr. burski z serialu na dobre i na zle

taaa, poprostu blizniak dr.burskiego phi

* Wszystkie imiona zostały zmienione

P.S. Fotki można również ocenić w skali od 1 do 6.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

mam stary walek do makaronu w domu i za te wszystkie zlosliwe komentaze dam ci tym walkiem po lbie zostaw tych frustatow w spokoju ciotki, to sa niestety ciotki one sa takie bojazliwe choc chuj im w dupe, ale szkoda mi ich jezu, ja chce chlopa!wiem, moze robie bledy, ale ja jestem blondyn a nie bladyn i tak "wogle" walkiem temu blogowiczowi w leb ciotki trzymajcie sie pozdrawiam