środa, 6 grudnia 2006

O pokrakach, śmiechu, poezji

Ludzie!Niedobrze mi sie robi jak czytam wasze ogłoszenia tylko o sexie, kto aktiv, kto pod kim i jak.Czy naprawde nie ma chetnego na dobre kumpelstwo, przyjaźń.Nie stać was by zwyczajnie z kims pogadac, pobyc.Liczy sie tylko rozmiar penisa.Gdzie ja zyje.Na ulicy same wyfryzurowane , poprzeginane ciotki, o wielkiej pustocie lub takie co im sie cos wydaje a mają problemy emocjonalne.Gdzie ci faceci wrazliwi, męscy z intelektem???Czy naprawde nie ma takiego w okolicy 30 lat??
Smutny kontestator.

HEJ :))) propozycja jest taka aby bez większej korespondencji ani zadawania tysiąca pytań spotkać się i pogadać. Może wypić piwko albo dwa. Spotkanie, rozmowa i zobaczenie drugiej osoby jest nieocenione. Co z tego jak ktoś ma dobre kity w internecie a potem okazuje się pokraka albo odwrotnie, ktoś atakcyjny fizycznie ma słabe obycie z klawiaturą. Znam to z autopsji.
Ty chyba jesteś pokraką, bo z klawiaturą nieźle sobie radzisz, prawda?

Z serii Widziałem Cię: dziś rano tramwaj 26, powiedziales ze jestem jedyną osobą, która się uśmiecha i wysiadłeś na przystanku Reduta Wolska ( przy Citibank Handlowy ).
Cały tramwaj wkurwiony korkiem, a Ty rechoczesz - co miałem powiedzieć?!

CZY KTOŚ MÓGŁBY MNIE NAUCZYĆ PŁYWAĆ???Szukam osoby, która nauczyła by mnie pływać.
To nie ten portal, spływaj stąd!

chciałbym poznac młodego chłopaka, ktory ze wzgledu np na niski wzrost czy drobna budowe ciała wstydzi sie poznac kogos. A moze jest jakis niepełnosprawny chłopak, ktory chcialby sie poznac z dorosłym facetem? Jednym słowem , jesli nie jestes supermenem, i czasem sie troszke wstydzisz - napisz do mnie śmiało, może uda sie nam zaprzyjaźnić.
A Ty masz jakieś kompleksy, Panie Pocieszycielski?

ja 2o lat student II rok... normalny nie budzacy skojarzen...szukam kolezanki, milej i pelnej wdzieku:)
„Szukam kobiety” to dział, w którym niebudzenie skojarzeń oznacza, że jesteś niemęski, wiesz?

Szukam bi\les która lubi BARDZO młodych i jest w wieku X-28 zrobie wszystko co zechcesz, najlepiej z autem lub M w godzinach po połudnoiwych. bez opłat i zbędnych pytan , najlepiej dośc ładna dziwczyna nie puszysta która ma ochote zrobic co ze chce z bardzo mlodymi nauczyc go tego i owego. Napisz na GG lub maila(lepiej na GG) i czekaj na odpowiedz.PS:mam 13 lat
13-latek, a jeszcze bawi się samochodzikami?

33 lata, bi, dyskretny, zonaty, nie mam dla kogo zakladac ponczoch i rajstop, nie ma mnie kto dotykac, piescic.szukam dyskretnego bi z lokum, moze wymagajaca trans? moze malzenstwo ktore chce poszerzyc horyzonty....uklad na dlugoprosze o powazne mejlenie jestem ciota ani trans....ale ....
Ani ciota, ani trans? Zostaje tylko pedał wielozadaniowy.

Na koniec odrobina poezji...

Poeci początkujący:
Łzy rozsypane z poduszki pozbieram

I nie powiem samotonści "zostań"

Szukam księcia do zdjęcia zaklęcia...
A gdy zaklęcie już zdjęte będzie
będziemy szczęśliwi zawsze i wszędzie...;)

Poetka średniozaawansowana:
Żyje w Krakowie pewna kobieta,
która nie jada ze schabu kotleta,
lecz inne rozrywki, igraszki, używki
to dla niej spora podnieta.
Do harców frywolnych zaprasza panie,
co lubią sztukę (też ze śniadaniem)
Na łzy, pot i krew szkoda jej nerw -
Lepsza zabawa niż "budowanie"

I tak zwana pierwsza liga:
"Po raz setny staję przed lustrem i pytam: kim jestem.
Kim jestem, czego chcę od życia i ludzi.
I czemu ciągle mylę ścieżki, zamiast iść wydeptanym gościńcem....

"Kim jestem? Odpowiedź w gruncie rzeczy jest prosta. Otóż jak się niedawno dowiedziałam jestem dziecinny:)
Może to i dobrze.
Co lubie robić? Wszystko, co sprawia mi radość. Co cenie w ludziach? Szczerość i poczucie humoru. Na razie wystarczy na mój temat.

Szukam:
Miś ma w oczach czarne kulki, po to misiem jest,
żeby było kogo tulić, kiedy pada deszcz.
Miś ma uszy do targania, po to misiem jest
żeby mieć coś do kochania i wytarcia łez.
Miś ma łapy bardzo miękkie, po to misiem jest,
żeby trzymać go za ręke, kiedy tylko chcesz.
Miś ma wszytsko, czego trzeba,żeby misiem być,
by do łóżka go zabierać.....
Misia 30-35 letniego, ktory mnie do siebie zabierze......

Brak komentarzy: