sobota, 9 grudnia 2006

Jeden lubi czekoladę, innemu się nogi pocą cz.2

Odwiedzający niniejszą stronę wchodzą tu bezpośrednio, znaczy się, bez wyszukiwarek. Zastanawiam się, skąd wiedzą, że taka strona funkcjonuje? Wyjątkiem są ogłoszenia fetyszystyczne. Po publikacji pierwszej ich części, odnotowałem następujące pytania:
„pani pozna pana do fetyszyzmu”, co jest ogłoszeniem samym w sobie.
„wąchanie nóg panów”, co nie musi świadczyć o podtekście seksualnym.
„kloca w usta” – tu do podtekstu jest nieco bliżej.
Żądny nowych, fikuśnych językowo pytań, przedstawiam kolejną porcję anonsów. Jednocześnie jestem zmuszony przez Szanownych Autorów do umieszczenia niebawem małego słowniczka terminów erotycznych, bo laik może się pogubić.

Na pierwszy ogień ogłoszenia lajtowe, jak to się teraz mówi w kręgach młodzieżowych…
Chciałbym aby koleś w podobnym wiek zrobił mi kręcenie wora, to moja fantazja którą chce zrealizować.
Hmm, fala w woju ma też swoje dobre strony?

Jara mnie oral, anal, rimming, poppers, lizanie, biale soxy, sneak, skora, moro, dres, skin wulgar, FF, wiazanie, plucie, czasem piss i light spank. Jestem otwarty na nowe doswiadczenia.
Otyym, spedalonym, szurnietym i niezdecydowanym Dziekuje!
Spedalonym? Przecież tu same pedały włażą!

SIR szuka chlopaka/faceta, najlepiej mlodego, ktory zaprosi do siebie PANA na chloste: reka, pasem... Spotkanie moze byc 1razowe, lub - chetniej - dluzszy uklad...
Sex nie konieczny, choc inne zabawy (kajdanki, obroza, lizanie itp) mile widziane!
Nie zwlekaj i melduj sie!
[…]
Znam jednego takiego, co to zameldował wykonanie zadania…

[…] Poznamy na Konkretny Sex Ostrego Samca Aktywa -Jebake Dresa Sk8 Łysola Pakera Mastera Fistera […]
Wychodzi na to, że chcecie poznać 9 osób na raz.

[…] UZYJ SILY I POSZERZ MI BUZIE I TYLEK
[…]
Przy operacjach plastycznych stosuje się od dawna znieczulenia, wiesz?

[…] Zaprosił mnie kumpel abym wywąchał mu skarpety.Jeżeli chcesz, możesz dołączyć do nas-mogę wywąchać Wam obu.Ważne abyś miał stopę w przedziale nr 44-46 (lubię duże i męskie).
[…]
Lubisz węszyć? Coś mi tu śmierdzi…

bede we wrocławiu w ten łykend odwiedzam rodzinke często wpadam tam za to lubie sneak soxy smaki i zapachy faceta dobrze lizę i ssię lubie robic ff jak i inne zabawy ubustwiam facetow obrosniętych ale to nie warunek
Jeśli dobrze ssiesz – Whertels Original, polecam je mojemu wnukowi – on także jest kimś wyjątkowym.

35.182,80,18
niewolnik pies typ miska męski
dobrze ssię lize , lubie wulgar, polerowac jęzorem
[…]
usługiwac na maksa lecz bez analu
za to otwarty aby zaspokoic swego pana i władce
zaszczytem mi będzie spac miedzy twoimi nogami wąchac i czyszcząc swego pana jęzorem do czysta HAU HAU HAU
Reksio w grobie się przewraca…

Coś z rzeczy używanych…
Elo ziomki jestem młody skejt 18 latek mam do opchniecia swoje stare wyjebiście zjechane laczki w kturych od roku sniffuje z ziomkami z ekipy po skateparku i normalnie po osiedlu tesz. Oryginalne vansy codzien urzywane wytarte wkładki, nie były prane, kurwią ze środka moimi spoconymi syrami. Napisz mejla jak kcesz niuchać moje brudy podesle foty.
Ciekawe, czy skarpety też masz zjechane, ziomek?

sprzedam znoszone skarpety i slipy. slipy nosze dlugo, wycieram w nie k.tasa po sz.czaniu, wycieram w nie spe.me po sp.szczaniu sie- w jedne kilka razy. nie myje pare dni h.ja wiec smierdza tez potem. koszt : slipy-40zl. skarpety:30zl.slipy + skarpety:50zl.-> rabat. […]
Ten rabat to z okazji Świąt?

Niepostrzeżenie przechodzę do anonsów w wersji hard…
Szukam kolesia ktorego kreci siadanie kolesiowi na twarzy, na chama, ocieranie sie tylkiem o ryja, nos […] mozesz mnie przy tym ponizac pierdzac i zmuszajac zebym to wąchał […] rowniez inne zapachowe klimaty - przepocone pachy i stopy […] brudne gacie i soxy, standardowo oral, anal, moze byc piss i plucie, ale face sitting i perdzenie to podstawa!
Uwierzcie, ogłoszenie bez moich skrótów ma jeszcze więcej smaczków, znaczy się zapaszków.

cze, szukam dużego aktywnego ostrego byka/pakera do perwersyjnych numerków bez ograniczeń. Lizanie dupska, […] obciąganie ujebanego gównem gnata, scat do japy, smarowanie gównem.Reasumując wyjechany w kosmos sex.
[…]
Śmiało można powiedzieć, że chcesz się podlizać czytającym.

Nalepiej gdybyś był ubrany w skórę i koniecznie w glany. Fajnie, gdyby Ci nieco z ch... śmierdziało, jara mnie to). Interesują mnie STAŁE spotaknia bez zobowiązań ja (jako twój cwel).
[…]
Da się załatwić, ale skąd ja teraz skórę wytrzasnę?

[…] umawiamy sie, jedziemy do mnie, piwo czy film - i kladziemy sie spac. Kiedy tylko zasypiasz lub raczej - udajesz, ze zasypiasz, ja zaczynam sie do Ciebie dobierac, dotykac wszedzie i piescic, moze nawet wejsc w Ciebie - po prostu robic, na co tylko mam ochote. Jestes zainteresowany? Odezwij sie, napisz cos o sobie.
[…]
Jeśli cierpię na bezsenność, jestem wymarzonym kandydatem, co?

szukam kogoś, kto mnie zgwałci
Znam Staszka z pewnej partii, ale on ma teraz przerąbane…

[…] od partnera oczekuje, ze potraktuje mnie bez litosci, a po stosunku odda na mnie mocz. […] mozna mnie odwiedzic rowniez w domu.
A masz w chacie jakąś ceratę? Klepkę, na przykład, ciężko się czyści…

POSZUKUJE CWELA DO EXTREMALNEGO JEBANIA […] BEZWGLEDNIE- BICIE W CZASIE SEKSU/ BEZ ŚLADOW /. "Krzyk i płacz cwela - to moja muzyka "…
[…]
Ja tam wolę muzykę Villas, ale powiesz, że jestem zwykłą ciotą, a nie cwelem…

Na koniec prawdziwa bomba:
Faceta lubiącego nietypowe zabawy!. Chodzi mi mianowicie o zabawy z żywymi robalami jak np. sprzedawane w zoologikach do karmienia zwierząt (np. takie białe tłuste). Ty dominujacy lub w obie strony zabawa, np. wkladanie robali w dupe, zjadanie itp. w formie tortury (ja cwel) lub zabawy w obie strony.
[…]
No comment.

Brak komentarzy: