sobota, 16 grudnia 2006

O poezji, alejkach, chodzeniu po dachach

Za Wikipedią jedna formułka:
Wiersz wolny
– typ wiersza, który nie należy do systemu numerycznego, gdyż jego budowa nie opiera się na zgodności liczby sylab, stóp, zestrojów akcentowych w wersie. W wierszu wolnym często podział na wersy pokrywa się z podziałem na zdania (jak w średniowiecznym wierszu zdaniowym). Długość wersów w wierszu wolnym nie musi być analogiczna i nie jest określona żadnymi regułami. […] Wiersz wolny wywodzi się z antyku, popularny stał się w XIX wieku, przez poezję francuskich symbolistów (zmodyfikowali oni poetykę antyczną i dążyli do zgodności podziału na wersy z podziałem zdaniowym). Popularny w dwudziestoleciu międzywojennym i polskiej poezji współczesnej.

Za gejowo.pl jeden wiersz z nurtu poezji zaangażowanej:
KTO WIERZY W MIŁOŚĆ?
CO TO JEST PRAWDA?
KOMU ODDAĆ WŁASNĄ NIESKOŃCZONOŚĆ!...

KOCHAM PRAWDZIWIE I BEZGRANICZNIE,
I JESTEM Z TYM SAM.

JAK NIE DRWIĆ Z UCZUĆ?
KIEDY ODNAJDĘ TEN SENS?
I CZEMU ISTNIENIE UMYKA W SEKS?
CZY MOŻNA Z TYM ŻYĆ?

Nie samą poezją człowiek żyje...
Poznam rolnika lub robotnika aktywnego, który ma ochote sie fajnie zabawic. ja 24/186/82/20
meski pasyw
Po ostatnich zawirowaniach w polityce sądziłem, że rolnicy są passe.

[…] Nie spaceruję po tych alejkach i nie stoję w krzakach ale widzę dokładnie te podjeżdżające fury (kilku młodych fajnych kolesi podjerzdżających) widze czasem fajnych spacerujących i chyba ostro napalonych ale dajcie jakis znak ze macie ochote. Chuj wie jaki ale dajcie taki znak! Bo siedzac w furze z ciemnymi szybami lub tylko wolniej przemierzając alejki parku - nie dajecie mi pewności ze mam podejść i wystawić chuja lub pobawić się twoim. Nudne to miasto jak ja pierdoleee. Dzisiaj tez sie pokrece licze na jakies cool rozrywki.
ps. A jak widze te maksymalne cioty to tylko ułamki sekund pozwalają im wyjść cało z tego parku. Kiedyś ktoregos piescia potraktuje i nie bedzie tam przychodzil. Tyczy to mlodych i starych ciot! Wszystkich nieprzegietych nawet troche namawiam na ostre jebanko.
Jak podjedziemy furą z ciemnymi szybami, to skąd będziesz wiedział, komu wpierdolić? Stare i młode cioty.

[…] Nie posiadam lokum, możemy spotykać się u Ciebie lub w moim aucie. […]
Mam 126 metrów kwadratowych. Masz porównywalną powierzchnię w samochodzie?

Szukam na sobote, na poranek tudziez popoludnie kogos do sexu. […] jesli lubisz puszysta aczkolwiek bardzo ciasna dziurke to zapraszam.
Puszysta dziurka? Królik jakiś, czy co?!

Szukam fajnego koniecznie nieprzegiętego kolesia od 35 w góre. Lubie robic lody i mam całkiem spore doświadczenie. […] jeśli masz coś w spodniach daj znać. [...]
Przeważnie w spodniach noszę klucze. Tak przy okazji: w której lodziarni pracujesz?

Cześć chłopaki, po długich ustaleniach spotykamy się dzisiaj (piątek) na wspólnym onanizmie w XXXXXX w R. o godz. 20.00. Miejsce spotkania to toaleta na pierwszym piętrze, idąc na kręgle korytarz po lewej stronie. Bądźcie punktualnie żeby uzyskać efekt skali.
Będziemy w skali 1:1? A może znasz jakichś karłów?

czesc
jesli jests gejek i tu zagladasz to te slowa ci pomoga mnie skojarzyc:
--wiertarka BOSCH
--wyrzynarka MAKITTA
--podsłuch
--złoty zegarek
Czyżbyś był skrzyżowaniem budowlańca, funkcjonariusza ABW i biznesmena?

poszukiwany obywatel byl wczoraj Ktschu, czwartek wieczor, ok 170 wzrostu , czarna bluza , z bialymi rekawami z napisami chyba Beno czy cos takiego, struksowe spodnie, stales obok w wejsciu na sale, popijajac piwo albo tanczyles na podescie. ktos wie ... ?
Pamięć płata figle? A może to zespół przeciążeniowy goleni prawej?

Szukam kogoś, kto nie szuka przypadkowego seksu. Ani związku do końca życia. […] Nastawionego na lojalność, ale też niezależność. […]
Proponuję kupno jakiegoś zwierzaka. Lojalność i niezależność? Najlepszy byłby kot.

Witam
Jeśli masz ochotę pomóc studentowi w pisaniu pracy licencjackiej, to masz okazję.
Studiuję finanse - ubezpieczenia, jeśli masz ochotę to napisz, pewnie nie pożałujesz!!!
Kto wie czym to zaowocuje
Ja wiem. Zaowocuje to pracą licencjacką, pisaną w dwójkę. Oj, nieładnie.

Dziś CH AUCHAN w Sosnowcu . […] Spotkaliśmy się na sklepie kilka razy . Jakoś dziwnie nas Obserwowałeś . […]
Jak chodzicie po dachu, trudno nie zwracać na Was uwagi…

JAK TO NAPISAĆ ŻEBY GLUPIO NIE ZABRZMIALO:) KRĘCI MNIE SZYBKA JAZDA SZYBKIM
SAMOCHODEM JAKO PASAZER . KUMPEL Z
KTÓRYM WARIOWALEM PO DROGACH WYJECHAL, A CIAGNIE WILKA DO LASU:). JEŻELI
TEŻ TO LUBISZ I CHCIALBYS POZNAĆ PRZYSTOJNEGO MĘSKIEGO WYSPORTOWANEGO LYSOLA DAJ ZNAĆ.
Jeśli coś takiego piszesz w wieku 28 lat, to i tak brzmi głupio.


Od 2 dni pracujesz u mnie w firmie, prezentujac mozliwosci notbooka (no i internetu wi-fi) i zachecajac do jego zakupu. Zauważyłem, że dosyć często zdarza Ci się patrzeć mi w oczy... Nosisz kurtkę z kicikiem przy kołnierzu... […]
Nie mogę Ciebie nie zauważać, skoro jesteś moim szefem!A przy okazji: co to jest kicik?

Szukam pracy w Lublinie, koncze studia w styczniu, wychowaj sobie pracownika. […]
Sado maso wchodzi w grę?

Oddam się w dobre ręce.
Smutno Ci w schronisku, pieseczku?

Witam wszystkich! Jestem naturystą i szukam kumpli do wspólnego spedzania czasu na golasa np. przy ognisku, opalanie, imprezki. […]
Niech nie zwiedzie Ciebie temperatura. Pani Zima już się zbliża.

dzisiaj jakies 50 min temu :) (tj. ok 00:40) mijalismy się na ul. Długiej, ty szedłeś w kierunku Basztowej, ja Kleparza. Mijając się dość intensywnie patrzylismy się na siebie i później jeszcze kilkakrotnie odwracalismy się. […]
Po prostu bałem się, że mogę dostać od Ciebie wpierdol (tj. ok
. 00:40).

Święta coraz bliżej. Z przyjemnością odnotowuję pierwsze życzenia:
Życze Wszystkim zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęsliwego Nowego Roku i spermowych zabaw

Brak komentarzy: