środa, 27 grudnia 2006

O czymś trwałym, ustawce, Sylwestrze

Wyjaśniam, że jestem szczęśliwie zakochany i publikując poszczególne ogłoszenia kieruję się jedynie własnym poczuciem humoru. Odpowiadam tak wszystkim tym, którzy sądzą, że powodują mną jakieś inne, ukryte pobudki…
Poszukiwany


Witam, może ukończyłeś MCP, MCSA lub MCSE, odkupie materiały do szkolenia i egzaminów, testy przygotowawcze do egzaminów. do ścieżki MCSA:
Szkolenia: M 2273, M 2276+2277, M 2285, M 2072 Egzaminy:70-290,
70-291, 70-270, 70-228 /do ścieżki MCSE:Szkolenia:
M 2273, M 2276+2277, M 2278, M 2279, M 2282, M 2285, M 2072, M 2071+2073
Egzaminy:70-290, 70-291, 70-293, 70-294, 70-270, 70-297, 70-228, 70-229.
[…]
Słyszałem tylko o F-16…

poznam meskiego sexoholika na dluzsza przyjazn ja w srednim wieku swietnie wygladajacy i trzymajacy sie,
[…]
Czego się trzymasz?

Hej.
Piszę bo szukam. Szukam więc piszę.
[…]
Śpiewam, bo lubię. Niby śpiewać każdy może, ale nie każdy może tego słuchać.

Powiem krótko interesuje mnie wyłącznie stały związek na dobre i na złe.
Zbudowanie czegoś na prawdę trwałego.
[…]
Najważniejsza, k…a, jest zaprawa!

bi, dotychczas wiecej przygod z dziewczynami wiec chce poszerzyc horyzonty:)
[…]
Bi or not to bi. That is the question.

Dzisiaj, ustawka pod wieżą, posiadówka u K, ponownie pod wieżę, znów posiadówka, po czym poszedłeś sobie z L. Spodobały mi się Twoje oczy :). […]
Przez Ciebie lataliśmy spod wieży do K., od K. do wieży, spod wieży do K… Miałem dosyć, więc poszedłem z L.

Bylismy dzisaj to znaczy 26.12.2006 w teatrze w Sopocie o 19 siedziales na dostawionym krzesle.Jesli akurat czytasz to ogloszenie i masz ochote sie poznac blizej czekam.
Spektakl trwał dwie i pół godziny. Jeśli już po pierwszym spotkaniu boli mnie dupa, znajomość z Tobą nie wróży nic dobrego.

W poniedziałek […] widzieliśmy się na Fordońskiej - napisałeś do mnie wiadomość, ale system mi jej nie przekazał :-(
To skąd wiesz, że napisałem?

Miejsce: autobus relacji Mikołajki- Warszawa, mało ludzi.
Czas: początek lipca tego roku, godzina około 19.
Wsiadłem na dworcu w pewnym mieście. Byłem podniecony.
Przesiadłem się prawie naprzeciwko Ciebie.
Ty to zauważyłeś,
[...]
Nietrudno było zauważyć Twoje podniecenie poniżej pasa.

widziałem Cię […] wsiadłem z przyjacielem do tramwaju linia 17 przy hali marymonckiej. Siedziałeś w wagonie. […] na schodach metra śmialiśmy się razem z takiej dziewczyny schądzącej w super szpilkach. wymieniliśmy zdanie i uśmiech.
jechaliśmy razem tramwajem, potem wsiedliśmy i jechaliśmy w tym samym wagonie metra. wysiadłeś na pl. bankowym. około 4.00am spotkaliśmy się przypadkiem znowu oczekując na dworcu centralnym na nocny autobus. byłeś z kolegą, a ja z tym samym przyjacielem.
[…]
Za dużo tych przypadków. Czy Ty mnie śledzisz?

Szukam mlodego chlopaka który ma w polsce ciezko i chcialby byc opiekunem domu i stalym, zaufanym przyjacielem dla milego i uczciwego polaka kolo 40stki. Dni mijaja somotnie i nie zawsze jest czas zeby sie zajac domem i ogrodem dlatego fajnie bybylo gdybysmy sobie na wzajem pomagali i tez zaprzyjaznili. Miejsca jest duzo, jedzenie i picie wedlug checi co kto lubi, pieniadze i samochód do dyspozycji a wiec mysle ze moglibysmy sie dogadac.
[…]
A łyżka na to: Niemożliwe!

Jakiś czas temu urwał nam się kontakt - myślę, że warto go odnowić.
I wspólnie spełnić najskrytsze marzenia...
Odezwij się - czekam na Ciebie!
Wiesz, kto patrzy w niebo...
Wiem – astronom. A od kontaktów jest elektryk.

Rozmawialismy jakis czas temu na czaterii, pozno w nocy. Mielismy sie jakos umowic na spotkanie ale nagle zniknełes.
[…]
Obecnie testuję zestaw „Początkujący Harry Potter” – dlatego zniknełem.

dałes ogłoszenie na gayfriedfinder jako "człowiek" z częstochowy.
Odezwij się, proszę!
Człowiek to brzmi dumnie.

Hej kotek, nie wiem czy to kiedykolwiek przeczytasz ale studiujemy razem na polibudzie informę na drugim roku.
Hej misiek, nie znoszę, gdy ktoś używa zwierzęcych zdrobnień. Nawet, gdy studiuje informę na drugim roku.

[…] Zaakceptowałem swoją homoseksualność, nie mam z tym problemu ale nie głoszę tego na prawo i lewo. Obracam się raczej w towarzystwie heteryków, którzy nie wiedzą o mojej inności ale czasami brakuje mi towarzystwa kogoś kto wie o mojej orientacji. […]
To w końcu zaakceptowałeś, czy nie?!

MIEDZY 27 A 29 GRUDNIA PROMOCJA NA MASAZ CALOSCIOWY
[…]
Od stóp do głów? A może bez przerywania?

Młody koeś szuka faceta z autem z którym będzie mógł się zabawić. Jestem niedoświadczony.
[…]
Mój samochód lubi tylko seks oralny. Mógłbyś polizać mu rurę wydechową?

Jedzie ktos do Pozka w Sylwka, to chetnie sie zabiore
Z Wieśkiem jedziemy do Kraka, Pozek też z nami jedzie. Sylwek

Są osoby bez pomysłu na Sylwestra…
Szukam jakiejs fajnej propozycji na sylwestra :) nie chce siedziec mi sie samemu w domu i ogladac tv wiec jak jest gdzies jakas fajna domówka :) albo jakies inne fajne jamprezy to chetnie wbije :)
Cóż, jeśli TVP powtórzy „Przeminęło z wiatrem”, to u mnie również jesteś skazany na telewizor.

I tacy, którzy już wiedzą, co będą robić…
Chcesz wpasc do nas w Sylwestra przywitac Nowy Rok z naszymi kutasami w buzi i dupci? […]
A co z tradycyjnym, noworocznym toastem?!


Na koniec 26-letni Mistrz Ortografii:
szukam przyjaciela z którym mozna wyjsc na piwo , pogadac, gdzes wyskoczyc.nie interesuje mnie zwiozek oparty wyłocznie na seksieszukam kogos z kim muk bym dzelic i te dobre hwile i te złe
W rubryce Zainteresowania: muzyka ksioszka góry
P.S. Przy wyrazie „ksioszka” Word wyświetla informację: „brak propozycji poprawek”.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

O rany ,przeczytałem ciurkiem wszystko ,co mi ostatnio umknęło i przyznać muszę , że Twoje poczucie humoru jest zabójcze :) Pozdrowienia!