sobota, 30 grudnia 2006

Komentatorzy z E-FACE cz.2

Żegnając 2006 rok i licząc, że ten następny będzie lepszy, przygotowałem porcję komentarzy pod fotkami osób, które reprezentują miasto szczególne, bo rządzone przez kobietę. Miasto – stolicę Polski. Myli się jednak ten, kto sądzi, że miejsce zamieszkania ma jakikolwiek wpływ na złośliwość komentatorów z E-FACE. Przypominam, że mężczyźni z fotek sami ustawiają opcję komentarzy. Każdego z nich można również ocenić w skali od 1 do 6.

Mateusz*, lat 23
O mnie ...
Młody, inteligentny, wgłowie poukładane, troche szalony. O klasycznej urodzie
Komentarze pod fotką:
Dajcie jakies 6 choćby za poczucie humoru bo asz mi se serce kraje jak widze to jedynke na tyle osób głosujących

o kur......co za facjata

Toudi przy tobie to ksiażę.....cos strasznego!!!

zastanawiam sie dlaczego czasem net wolno chodzi a okazuje sie ze fotki z takimi potworami zajmuja duzo czasu az zostana rozpoznane co na nich jest

czy ty byłes pod wpływem czegos na tym zdjeciu? Jak zakładełes profil to chyba tez...

Żałosny widok...

Bardzo mi sie podobasz. Ale podobnie jak ty na zdjęciu, jestem po LSD. Buzi dupci...

cos okropnego! czysta trgedia! na twoim miejscu dawno bym z soba skonczyl! jak ty mozesz w lustro spojzec?? dno i zenada!!!!!

pomyslec ze taka OBRZYGANA SZMACIARA jak ty ma czelnosc nazywac mojego kumpla ciotą

powinienes mniej cpać bo narkotyki niszczą cerę

szkieletom dziękujemy

Zmień skarpetki, umyj pupe i wtedy zastanawiał bym się nad operacja plastyczną

A nam przykro ze tak bryzdko o tobie pisza. Nam sie twoja klasyczna uroda podoba. 6 za konsekwentna stylizacje i zajebiste skarpety. Chce miec takie!!!!!!!

Nie zwracaj uwagi na opinie zazdrosnych cioteczek, ja 100% kobieta jestem pod wrazeniem Twojego osobistego uroku i super poczucia humoru.Przeczytaj moj komentarz przed snem,jesli lubisz komplementy.

Bardzo proszę nie zaniżać rankingu. Poprostu widzę, że niektórzy nie znają się na klasycznej urodzie

Wojtek, lat 23
Komentarze pod fotką:
wspaniały facet, nareszcie naturalna budowa ciała!

Podobasz mi się no i masz tatuaż

to niesamowite. tru kazdego ciotki zmieszaja z blotem. a Ty taki fajny koles jestes. pzdr z Wrocka :-*

Piszesz o mojej inteligencji nie znajac mnie...spojrz na siebie... stary pusty durniu

Poznaję ten tatuaż!! Ostatnio w "POPCORN-ie" takie były. Całkiem gratis!!!!!!

Zbyszek, lat 50
Komentarze pod fotką:
I ta torebka... Boshe jaka przegieta...

Pozdrawiam i za odwage daje wiele razy po 6 !!! Gdyby duzo wiecej mezczyzn w twoim wieku zamieszczalo tu anonsy - to te ciotki-szcenieta by tak nie piskaly.

koszmarrrrrrrrrr

i tkink you are nice guy and i am sure you are very brave.good luck

stary czlowiek i morze?

Czy my wszyscy bedziemy tak wygladac w jego wieku????? Jesli tak - to ja dziekuje.....

Dawid, lat 27
O mnie ...
Kiedy slonce ucieka za horyzont, ja otulam sie; plaszczem z gwiazd. Wychodze na droge lesna; i szukam swiatla ukrytego w oczach i sercach. Szukam na przekór samemu sobie

Ktos kiedys powiedzial o mnie, ze jestem antropomorficzna personifikacja czystej magii.
Piekny opis..czy prawdziwy?
[…]
Komentarze pod fotką:
Wszystko spoko, ale czlowieku ZETNIJ WŁOSY DO CHOLERY!!! czy naprawde nikt Ci tego nie powiedział?!

poetycko usposobiony, idealista . i estetycznie nie razi to wsz na plus

Respecta! Po ścięciu włosów i brody wypiękniałeś

Marcin, lat 27
Mój typ partnera ...
męski kolo , po prostu facet z krwi i kości
Komentarze pod fotką:
Oooooooooo qrwa to tak wyglada s k i n ???????

Zajebisty kolo.Szosteczka!!!!!!

zjeść, zchrupać

Eeeeee tam nasrac na niego

normalny facet nie rozumiem tych komentarzy nie ladne co ladne tylko co sie komu podoba a tyle mowi sie o zrozumieniu i tolerancji he he hipokryzja rzadzi

SKIN,SKIN ciota a nie skin

dramatyczna ciotka na kaczych lapkach...

chyba bardziej z krwi ....w okresie okresu

Wygląda jak skrzat

Rafał, lat 23 [na zdjęciu z lekko puszystą kobietą]
Komentarze pod fotką:
NO NO NO... MASZ 5 !!!!!

Ze tez fajne ciotki obracaja sie z paszczurami. W realu jestes fajniejszy, ale te kobiety. Moj bosche.

sam jestes anorektycznym paszczurem i pewnie dlatego zostaje ci jedynie ogladanie fotek i komentowanie innych posrana ciota!!!

zdjecie sympatyczne i ten domniemany paszczur( sorki za wyrazenie) wyglada na ciekawa i wesola osobke a takich sie ceni nie liczy sie wyglad a to co maja w srodku///niestety cioty maja na odwrot//- pusty zalosny a make up musi być cioty jestescie zalosne wiec kolego nie przejmuj sie komentarzami bo nie warto pozdrawiam u mnie masz 5

nie dość, że gruby to jeszcze sobie cycki dorobił

Bartek, lat 23 [na fotce pręży muskuły]
O mnie ...
zwykły osiedlowy chłopak

Mój typ partnera ...
posłuszny, grzeczny, lubiący klęczeć i robić swoje
Komentarze pod fotką:
no sorry ale generalnie masakra ta twarz to jakas nie halo a dres chyba jakas praga polnoc albo inna czesc azji czy jakiegos chu wie czego na wschod od wisly sorry ale no sorry

na pradze północ mieszkasz czy na stadionie??

Wyglądasz jak pleśń, która porasta kupę łajna...fu. Wstyd, że coś takiego może być gejem.

nie prez sie tak to wylewu dostaniesz a te dresy to juz lepiej zmien na nowe bo takie to maja straganierze na rynku jezyckim

Fajny!!!Masz 6 ode mnie a te cioty co tu piszą coniektóre mogły by uciąć sobie kutasa bo tylko szkalują jego dobre męskie imie.3m sie młody.Pozdro z Lublina.

zgwałć mnie i powieś...

bierz mnie,piesc mnie i demoluj.

Nice body!

Czy wszyscy slinia sie na widok czegos takiego.Polskie spoleczenstwo rzeczywiscie nisko upadlo.A gdzie tu piekno???W takich momentach az chce sie przyklasnac Kaczynskim.

Hubert, lat 25
O mnie ...
Ja: 175 wzrostu, krępej budowy, brunet. otwart, szczery, z poza środowiska.

Mój typ partnera ...
?...lubiący dobry, dyskretny, seks ale i nie tylko.
Komentarze pod fotką:
dyskretny sex, tak zeby nic nie bylo widac i czuc

25 czy 52?

obleśny

the kelly family spiewalo taka piosenke - fallin' love with an alien moze o Tobie

obesrany brzydal -rzygać sie chce

Ciut psychodeliczny i kwasiasty ten Misiek ale Misio uhmmm oj ujechał bym te Twoje czyściutkie słoneczko uhmm ...

głupawe i do czego to ma służyc bo nie odrózniam co to za szmata

JESTES BARDZO SEXI PODNIECASZ M NIRE ZADZWON DO MNIE


* Wszystkie imiona zostały zmienione.

Brak komentarzy: