czwartek, 21 grudnia 2006

O facetopodobnych, 100 fajkach, K....u

kocam sex jak kon owies lubie lizanie stop i odbytu chce teraz sprubowac z toba
Nie podejrzewałem, że Szanowna Pani poseł swoją myśl rozwinie…

Szukam partnera do wspolnego poczecia i WYCHOWANIA dziecka. Jestem niezalezna zawodowo i finansowo heteroseksualistka. Spoko nie jestem zadnym paszkwilem czy nie udana zyciowo kobieta.Wprost przeciwnie.Lubie swoja niezaleznosc. Tylko w relacji z gejem jestem wstanie ja zachowac. Ten kto sie zglosi zakladam, ze wie czego chce i bedzie OJCEM z WYBORU. […] Polska nie jest gotowa, a ja nie chce robic ze swojego dziecka krolika. Poza tym jakby mialo dojsc do zaplodnienia po Bozemu to jakby niebylo jestem hetero.Zalezy mi na kims z osobowoscia ojca rozumiejacego pojecie WYCHOWANIA i rodziny. […] Mysle, ze mozemy funkcjonowac jak para po rozwodzie dodatkowo nie awanturujaca sie. Jestem matka chrzestna dziecka ktorego oboje rodzice sa gejami. Wierze, ze moze to miec rece i nogi. […]
Hmm, Polska nie jest jeszcze gotowa, ale ręce i nogi może mieć za to dziecko.

jezeli chcialbys aby wywiad z Toba ukazal sie w ogolnopolskim magazynie dla mezczyzn daj znac. Z checia zamiescimy Twoja historie, opowiemy o radosciach i klopotach.
[…]
Chciałbym, żeby wywiad ze mną ukazał się w „Naszym Dzienniku”, załatwicie to?

Jeśli jesteś konkretnym facetem ( nie stworzeniem facetopodobnym) masz 25-35 lat, przystojnym nie otyłym i przegiętym, to proponuje wyskoczyc dzisiaj na piwko , pogadać ...... potem może........ (sex nie wykluczony). […]
Są produkty czekolado-podobne, ale żywy człowiek?

Ch M T Lacz...
Zbyt daleko idący skrót myślowy.

najpierw autobusem 31 do miasta, później spacerek, do...i wjeżdżamy na drugie piętro windą...odezwij się jak to czytasz :)
Odzywam się, bo przeczytałem, ale za cholerę nie wiem, o czym tu naskrobałeś…

Czesc, spotkalismy sie dzisiaj przypadkiem w sklepie, ja robilem z mama zakupy, a Ty przywiozles towar.......nasze spojrzenia sie spotkaly, fajny chlopak z Ciebie hmmmmm...
[…] fajne krotkie spodnie i niebieskie buty.....szkoda ze nie zagadalem....mm a Twoj aparat na zebach jest po prostu swietny, wlasnie on najbardziej utkwil mi w pamieci..... […]
Aparat na zębach mnie wkurwia, ale dzięki za miłe słowa.

Geje najwyraźniej lubią łamigłówki…
Słynny K...l z Ple....c koło miasta Socha...w podobno się żeni !!!

Ci którzy znają K....a chyba bardzo się zdziwią. K...l opuszcza nasze szeregi i podobno zdecydował się na związek z kobietą. A może byśmy taki wpadli na ślub?
[…]
Pierwsza „K”, ostatnia „l”. Wychodzi, że Karol. Ja nie wpadnę, bo rozkleiłbym się.

Poznam dyskretną osobę z Wydziału Teologicznego UŚ lub duchownego/seminarium
bez względu na wiek. Ja bez skojarzeń i bardzo mi zależy na pozostaniu anonimowym,
to samo też zapewniam. Porozmawiać chę z kimś, kto przywiązuje wagę do swej duchowości,
abyśmysię bardziej rozumieli ze względu na to w kontekście naszych skłonności.
Anonimowo? Imienia nawet nie podasz? To po co się poznawać?

Hej. Pisze do Chlopaka, ktorego wczoraj widzialem jadacego na rowerze okolo godziny 17ej na ulicy Wladyslawa 4, kolo sklepu rowerowego. Minelismy sie i pojechales w druga strone. Ja z reszta tez bylem wtedy na rowerze. Ty w fajniutkiej fryzurze i chyba czarwonych okularach.
A kolejny finał Orkiestry już 14 stycznia 2007 roku…

Czy jest ktos z was kto mogłby mi pomoc załatwić PRAKTYKE ZAWODOWA?
[…]
A jaki zawód wchodzi w grę? Miałbym kilka wariantów…

wlasnie jechalismy tymsamym pociagem usiedliszmy na poczatku.. ty niebieski t-shert spodenki, bardzo przystojny i ladny:) […]
A wszyscy mówią, że jestem śliczny.

Jeden z biurowców w Wawie - niedaleko Polibudy:)
Znak rozpoznawczy - fajka przed budynkiem 100 razy dziennie:o)
[…]
100 fajek to 5 paczek dziennie. Ostatnio zacząłem kasłać…

Szukam niedoświadczonych kolesi w seksie z mężczyzną w wieku 16 - 25 lat […]
To ile w końcu masz lat?

[…] ciągnę do końca ....... przestanę jak ..... trysniesz trzeci raz. […]
Czym popijasz?

hmmm tez lubisz malbro light?
A kolega z jakiegoś koncernu tytoniowego?

Za kod karty uzupelniajacej sami swoi za 20 zl moze panowie byc romantycznie dajesz mi karte uzupelniajaca za 20 zl ja dzwonie i umawiamy sie na sex
Wolę z automatu zadzwonić…

[…] Czekając na pociąg chce wykorzystać 2 godziny wolnego i podac Ci do ust po treningu. Ciekawy opis, jak również nr telefonu znacznie przyspieszy spełnienie Twoich marzeń. Ja będe trenować w ciuchach NIKE, puzdro
Czy muszę mieć firmowy dresik?


Drodzy
Ogłoszeniodawcy,
Ogłoszeniobiorcy,
a przede wszystkim
Czytelnicy!

Z okazji Świąt życzę – niezależnie od wyznawanej wiary i ogólnego stosunku do nadchodzących dni – czasu refleksji i odpoczynku w rodzinnej atmosferze.

Bacznie jednak śledźcie liczbę ogłoszeń, które udało mi się „złowić” dla Was, bo niestrudzenie poszukuję lingwistycznej materii do następnych notek...

A zatem,
Szanowni Ogłoszeniodawcy
do dzieła!

Brak komentarzy: